در مورد دیدار پوتین و ترامپ ارتباطی با دولت روسیه نداشته‌ایم
در مورد دیدار پوتین و ترامپ ارتباطی با دولت روسیه نداشته‌ایم

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: در مورد دیدار پوتین و ترامپ ارتباطی با روسیه نداشته‌ایم.  بهرام قاسمی صبح امروز در نشست خبری خود قهرمانی فرانسه در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به دولت و ملت فرانسه تبریک گفت. وی همچنین موفقیت‌های تیم ملی کرواسی را در این مسابقات به دولت و ملت کرواسی تبریک […]

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: در مورد دیدار پوتین و ترامپ ارتباطی با روسیه نداشته‌ایم.

 بهرام قاسمی صبح امروز در نشست خبری خود قهرمانی فرانسه در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را به دولت و ملت فرانسه تبریک گفت.

وی همچنین موفقیت‌های تیم ملی کرواسی را در این مسابقات به دولت و ملت کرواسی تبریک گفت.

بهرام قاسمی در مورد نشست امروز پوتین و ترامپ در فنلاند و همچنین آیا ایران و روسیه در این ارتباط با یکدیگر رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی داشته‌اند، گفت: دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه از پیش تعیین شده است و مسائل خود را دارد و ما در این خصوص ارتباطی با دولت روسیه نداشته‌ایم.

سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشر شده در یکی از رسانه ها کویتی مبنی بر این که روسیه در روزهای اخیر میزبان مذاکرات مستقیم ایران و اسراییل بوده را تکذیب کرد و گفت : چنین چیزی به هیچ وجه نمی تواند درست باشد  و من آن را تکذیب می‌کنم. این گونه اخبار برای کسانی که با سیاست های ایران آشنا هستند و از مواضع ایران اطلاع دارند بیشتر شبیه طنز است .