دیوان محاسبات اتهامات وارده به مسئولان درباره کرسنت را رد کرد
دیوان محاسبات اتهامات وارده به مسئولان درباره کرسنت را رد کرد

دیوان محاسبات در اطلاعیه‌ای با رد اتهامات به مسئولان درباره پرونده کرسنت، تاکید کرد: رسانه‌های معاند با شیطنت و فضاسازی اتهاماتی را به برخی از مقامات نسبت داده‌اند. دیوان محاسبات در اطلاعیه‌ای اتهامات به مسئولان درباره پرونده کرسنت را تکذیب کرد و گفت که اساسا نامه‌ای توسط یکی از روسای اسبق دیوان محاسبات درباره کرسنت […]

دیوان محاسبات در اطلاعیه‌ای با رد اتهامات به مسئولان درباره پرونده کرسنت، تاکید کرد: رسانه‌های معاند با شیطنت و فضاسازی اتهاماتی را به برخی از مقامات نسبت داده‌اند.

دیوان محاسبات در اطلاعیه‌ای اتهامات به مسئولان درباره پرونده کرسنت را تکذیب کرد و گفت که اساسا نامه‌ای توسط یکی از روسای اسبق دیوان محاسبات درباره کرسنت وجود ندارد و رسانه‌های معاند با شیطنت و فضاسازی اتهاماتی را به برخی از مقامات نسبت داده‌اند.

متن اطلاعیه دیوان محاسبات به شرح زیر است:

«به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند؛ اخیراً برخی از رسانه‌های معاند با استناد به نامه‌ای به امضاء یکی از روسای اسبق دیوان محاسبات کشور در خصوص موضوع قرارداد گازی موسوم به کرسنت، اتهاماتی را به برخی از مقامات و مسئولین کشور نسبت داده‌اند و این امر دستمایه شیطنت و فضاسازی در سایر رسانه‌های معاند و وابسته به نظام سلطه و فضای مجازی گردیده است.

متعاقب طرح اتهامات مذکور دیوان محاسبات کشور با دقت و حساسیت لازم به بررسی موضوع پرداخته و وجود چنین نامه‌ای را ساختگی دانسته و قویاً تکذیب می‌نماید.

بر همین اساس هرگونه استناد به این نامه و به تبع آن ایراد اتهام به مسئولان ذیمدخل‌ فاقد سندیت بوده و اعتبار ندارد.

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور»