آیا رویای «ادن هازارد» برای پیوستن به رئال محقق می‎شود؟
آیا رویای «ادن هازارد» برای پیوستن به رئال محقق می‎شود؟

ادن هازارد دوست دارد در رئال مادرید بازی کند، اما سوال بزرگ این است که تیم مادریدی حاضر است برای او مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو که درخواست چلسی است را بپردازد؟ شاید بزرگ‌ترین راز حال حاضر دنیای فوتبال این باشد که ادن هازارد دوست دارد در تیم فوتبال رئال مادرید بازی کند، اما موضوع این […]

ادن هازارد دوست دارد در رئال مادرید بازی کند، اما سوال بزرگ این است که تیم مادریدی حاضر است برای او مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو که درخواست چلسی است را بپردازد؟

شاید بزرگ‌ترین راز حال حاضر دنیای فوتبال این باشد که ادن هازارد دوست دارد در تیم فوتبال رئال مادرید بازی کند، اما موضوع این است که آیا تیم مادریدی حاضر می‌شود برای او ۱۰۰ میلیون یورو بپردازد یا نه.

هازارد پیش از این هم یک بار دیگر تلاش کرده بود تا انتقالش به رئال را نهایی کند. او در طول جام جهانی از مدیر برنامه‌هایش خواسته بود تا تماسی با سران رئال برقرار کند. تیم مادریدی هم قرار بود درباره پیشنهاد او فکر کند، اما ناگهان نظرشان تغییر کرد و بر این باور شدند که با جذب وینیسیوس جونیور و رودریگو و قرار دادن آن‌ها در کنار مارکو آسنسیو تیم فرم خوبی خواهد داشت. اما در شرایطی که رئال افت کرد و نتایج مطلوب نبود دوباره صحبت از شرایط پیوستن این بازیکن بلژیکی به تیم مطرح شد.

سفیدپوشان قرار است در آینده شرایط را بسنجند، خود ستاره بلژیکی هم علاقه‌اش به حضور در مادرید را عنوان کرده است، اما رئال اول از همه باید فکر کند در صورت جذب او با گرت بیل و کریم بنزما چه خواهد کرد.

از طرفی شکی در این نیست که هدف شماره یک فلورنتینو پرس نیمار است، در نتیجه این که تیم پاریسی حاضر به فروش او خواهد شد یا نه یکی از موضوعات تاثیرگذار است.