رئال مادرید – العین امارات؛ تاریخ سازی العین یا هتریک کهکشانی ها؟
رئال مادرید – العین امارات؛ تاریخ سازی العین یا هتریک کهکشانی ها؟

رئال مادرید برای کسب سومین قهرمانی خود در جام جهانی باشگاه‌ها، امشب مقابل العین امارات به میدان خواهد رفت. شاگردان سانتیاگو سولاری که فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شده اند، به عنوان نماینده اروپا در این رقابت ها حضور داشتند و موفق شدند با غلبه بر کاشیما آنتلرز، نماینده آسیا را شکست داده و راهی فینال […]

رئال مادرید برای کسب سومین قهرمانی خود در جام جهانی باشگاه‌ها، امشب مقابل العین امارات به میدان خواهد رفت.

شاگردان سانتیاگو سولاری که فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شده اند، به عنوان نماینده اروپا در این رقابت ها حضور داشتند و موفق شدند با غلبه بر کاشیما آنتلرز، نماینده آسیا را شکست داده و راهی فینال شوند. در آن سو نیز العین که به عنوان نماینده میزبان در این رقابت ها شرکت کرده، موفق شد ریورپلاته، نماینده آمریکا جنوبی را شکست دهد و راهی فینال شود و حال باید به مصاف رئال مادرید برود.

رئال که در دو دوره قبلی رقابت ها قهرمان شده و تا به همینجا نیز به دستاوردی رسیده که تا به حال هیچ تیمی نتوانسته آن را کسب کند، در صورت پیروزی در دیدار امروز، می‌تواند در کسب این جام نیز هت تریک کرده و نمایش فوق العاده ای از خود به ثبت برساند.

این جام همچنین می‌تواند اولین قهرمانی سولاری، سرمربی رئال با این تیم باشد. او در سال ۲۰۰۲ به عنوان بازیکن با رئال موفق به کسب این جام شده بود و حال به عنوان مربی نیز فرصت به دست آوردنش را دارد.

در آن سو، العین تنها تیم اماراتی است که موفق به کسب لیگ قهرمانان آسیا شده است. آنها در سال ۲۰۰۴ موفق شدند این جام را ببرند. زوران مامیک، سرمربی این تیم امیدوار است که با کسب پیروزی مقابل رئال، موفقیت آمیز ترین عملکرد تیم‌های عرب در تاریخ را با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان به ثبت برساند.