رئال ۳-۷ اتلتیکو: طوفان کاستا، رئال را تحقیر کرد
رئال ۳-۷ اتلتیکو: طوفان کاستا، رئال را تحقیر کرد
اتلتیکو مادرید در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ، موفق شد با نتیجه 7-3 رقیب همشهری اش، رئال مادرید را شکست بدهد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد در این دیدار پرگل که در مجموع ۱۰ گل داشت، اتلتیکو تا دقیقه ۵۱، شش بار دروازه رئال را باز کرد و دیگو کاستا با زدن ۴ گل، نقشی اساسی در رقم خوردن این نتیجه داشت. در ادامه رئالی ها توانستند به سه گل برسند اما چیزی از سنگینی این شکست برای شاگردان زین الدین زیدان کم نکرد.

البته هر دو تیم از دقیقه ۶۵ با اخراج دیگو کاستا و دنی کارواخال، ۱۰ نفره شدند و دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر بازی کردند.

اتلتیکو بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه یک به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که پاس ژوائو فیلیکس در موقعیتی نه چندان مناسب به دیگو کاستا رسید و ضربه او بعد از برخورد به پای مدافع رئال، از کنار دست تیبو کورتوا، غلت غلتان وارد دروازه شد.

حملات اتلتیکو مادرید ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه موراتا یک موقعیت خوب را در دقیقه ۵ از دست داد، ژوائو فیلیکس در دقیقه ۸، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. بعد از اینکه مدافعان رئال یک ارسال به محوطه جریمه این تیم را به طور ناقص دفع کردند، سائول با هوشیاری صاحب توپ شد و پاس در عرض او را ژائو فیلیکس از بین مدافعان حریف تبدیل به گل دوم اتلتیکو کرد.

فشار حملات اتلتیکو بعد از این گل نیز کاهش پیدا نکرد و این تیم در دقیقه ۱۱ باز هم صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم ژائو فیلیکس از پشت محوطه جریمه رئال، از کنار دروازه به بیرون رفت. اما انتظار اتلتیکو برای رسیدن به گل سوم چندان طول نکشید و این تیم در دقیقه ۱۹، حساب کار را ۳-۰ کرد.

روی یک حرکت تیمی دیدنی، پاس کوکه، پشت مدافعان رئال به کوره آ رسید و او هم با یک ضربه دیدنی، توپ را به گوشه دروازه کورتوا فرستاد.

بعد از این گل رئالی ها  تا اندازه ای پیش کشیدند و صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما این اتلتیکو بود که در دقیقه ۲۸ به گل چهارم رسید. اشتباه سرخیو راموس، باعث شد تا سائول در میانه زمین رئال صاحب توپ شود و پاس او را دیگو کاستا با یک شوت زمینی، تبدیل به گل چهارم تیمش کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند اما در نهایت این اتلتیکو بود که در دقیقه ۴۵، به گل پنجم رسید. خطای ایسکو روی دیگو کاستا درون محوطه جریمه رئال، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود کاستا پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم به وسط دروازه، کورتوا را مغلوب کرد و نیمه اول با نتیجه ۵-۰ به پایان رسید.

رئال نیمه دوم را با سه تغییر آغاز کرد و کارواخال، کیلور ناواس و لوکاس واسکز به جای اودریوسولا، کورتوا و وینیسیوس جونیور به زمین رفتند اما این اتلتیکو بود که در دقیقه ۵۱ به گل ششم رسید. پاس در عمق عالی از ژائو فیلیکس، دیگو کاستا را با کیلور ناواس تک به تک کرد و ضربه چیپ او، توپ را به قعر دروازه رئال فرستاد.

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه ۵۹ یکی از گل های خورده را جبران کردند. حرکت خوب ادن هازارد از سمت راست محوطه جریمه اتلتیکو و پاس در عرض او، در دهانه دروازه به ناچو رسید و با ضربه او، تبدیل به گل اول رئال شد.

چند دقیقه بعد، خطای کارواخال روی لمار و واکنش کاستا، باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم شد و داور در نهایت کارواخال و دیگو کاستا را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه ۶۶، دیگو سیمئونه دست به تغییرات زیاد در تیمش زد و ۹ بازیکن جدید به زمین فرستاد که نتیجه آن، زدن گل هفتم در دقیقه ۷۰ بود. روی یک ضد حمله سریع بود که ویتولو که از زمین خودی صاحب توپ شده بود، پا به توپ حرکت کرد و در نهایت با یک شوت دقیق، اختلاف را بار دیگر به ۶ گل افزایش داد.

در دقایق پایانی این رئالی ها بودند که نمایش هجومی تری داشتند و در ۵ دقیقه پایانی، دو گل از گل های خورده را جبران کردند. ابتدا در دقیقه ۸۵، روی یک ضربه پنالتی، کریم بنزما، حساب کار را ۷-۲ کرد و سپس در دقیقه ۸۹، روی یک ارسال، ضربه سر دلا فوئنته به تیر برخورد کرد و خاوی هرناندز توپ را از روی خط عبور داد.

به این ترتیب بازی با نتیجه ۷-۳ به پایان رسید تا یکی از پرگل ترین دربی های مادرید به سود اتلتیکو رقم بخورد.

  • منبع خبر : ورزش سه