رئیس جمهور زابل را به مقصد زاهدان ترک کرد
رئیس جمهور زابل را به مقصد زاهدان ترک کرد

رئیس جمهور دقایقی قبل فرودگاه زابل را به مقصد فرودگاه بین‌المللی زاهدان ترک کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز از طریق فرودگاه زابل وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت. رئیس‌جمهور در نخستین برنامه سفر ۲ روزه خود به استان سیستان و بلوچستان با مردم […]

رئیس جمهور دقایقی قبل فرودگاه زابل را به مقصد فرودگاه بین‌المللی زاهدان ترک کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز از طریق فرودگاه زابل وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در نخستین برنامه سفر ۲ روزه خود به استان سیستان و بلوچستان با مردم منطقه سیستان در استادیوم ورزشی شهرستان زابل دیدار داشت و در جمع آنان به سخنرانی پرداخت و دقایقی قبل فرودگاه زابل را به مقصد فرودگاه بین‌المللی زاهدان ترک کرد.

وی پس از این دیدار عازم زاهدان شد تا در محل سالن همایش‌های هلال‌احمر استان با حضور منتخبان گروه‌های مختلف جلسه توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان و افتتاح همزمان چندین پروژه به‌صورت ویدئوکنفرانس در نقاط مختلف استان حضور یابد.

دیدار با دانشجویان استان سیستان و بلوچستان در تالار “حکیم ابوالقاسم فردوسی” دانشگاه سیستان و بلوچستان با توجه به نزدیکی روز دانشجو، آخرین برنامه رئیس‌جمهور در شهرستان زاهدان است.

رئیس‌جمهور در روز دوم سفر به سیستان و بلوچستان جهت افتتاح فاز نخست پروژه بزرگ توسعه بندر “شهید بهشتی” چابهار به این شهرستان سفر می‌کند که این برنامه محوری با حضور وزرا و مقامات کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، شرکت در جلسه شورای اداری استان و حضور در نشست مطبوعاتی در چابهار، آخرین برنامه‌های سفر ۲ روزه حجت‌الاسلام روحانی به سیستان و بلوچستان است.