رئیس جمهور چهارشنبه به استان کردستان سفر می‌کند
رئیس جمهور چهارشنبه به استان کردستان سفر می‌کند
رئیس‌جمهور چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه به استان کردستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به همراه تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت چهارشنبه هفته جاری (۴ اردیبهشت‌ماه) به استان کردستان سفر می‌کند.

به گفته استاندار کردستان، هدف رئیس جمهور از سفر به استان شتاب‌بخشی بر روند همه جانبه توسعه‌ کردستان است و پروژه‌های متعددی در زمینه اقتصادی، زیربنایی آماده افتتاح و بعضاً عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

بهمن مرادنیا افزود: رئیس جمهور به محض ورود به سنندج و بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای معزز، ساعت ۹صبح در استادیوم استقلال با مردم میهمان‌نواز دیدار خواهد کرد و سپس با نخبگان، روحانیون، فعالان اجتماعی، سیاسی فرهنگی و اقتصادی به گفت‌وگو می‌نشیند.

وی گفت: همچنین در این سفر جلسه شورای اداری استان برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی توسعه‌ کردستان با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان از همه مردم دعوت کرد که ضمن حضور در استادیوم استقلال سنندج و با نشان دادن جلوه‌های فرهنگی و اجتماعی «همدلی و همراهی» خود را به ثبت برسانند و برگ زرین دیگری به افتخارات استان فرهنگی کردستان اضافه کنند.