رئیس سازمان نوسازی مدارس: دبستان آتش گرفته زاهدان تائیدیه سازمان نوسازی مدارس را نداشت
رئیس سازمان نوسازی مدارس: دبستان آتش گرفته زاهدان تائیدیه سازمان نوسازی مدارس را نداشت

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: مدرسه که در زاهدان دچار آتش سوزی شد متاسفانه تائیدیه سازمان نوسازی مدارس را اخذ نکرده بود. مهراله رخشانی مهر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مدرسه ای که در زاهدان دچار آتش سوزی شد در یک ماه اخیر تغییر مکان داده بود که متاسفانه موفق به […]

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: مدرسه که در زاهدان دچار آتش سوزی شد متاسفانه تائیدیه سازمان نوسازی مدارس را اخذ نکرده بود.

مهراله رخشانی مهر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مدرسه ای که در زاهدان دچار آتش سوزی شد در یک ماه اخیر تغییر مکان داده بود که متاسفانه موفق به اخذ مجوز لازم از سازمان نوسازی مدارس نشده بود.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس هیچ گونه مسئولیتی در راستای استاندارد سازی مدارس غیردولتی ندارد گفت : این حادثه تلخ دل همه مارا داغدار کرده است و همه ما از در این غم بزرگ متاثر هستیم.

رئیس سازمان نو‌سازی مدارس کشور تصریح کرد: وزیر آموزش وپرورش با ارسال بازرس ویژه ای جهت بررسی ابهاد این حادثه و جمع بنری گزارش تکمیلی پیگیر این حادثه تلخ است.

رخشانی‌مهر که به منظور بازدید از مدارس شهرستان های خلخال و کوثر به استان اردبیل سفر کرده بود گفت: اولویت برنامه های نوسازی مدارس با پرژه های نیمه کاره است و پروژه هایی که بالای ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند در اولویت تخصیص اعتبار هستند.

وی افزود : تحهیز سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس از اولویت های اساسی این سازمان است که در سال جاری بیش از ۱۵۰میلیار تومان به این انر اختصاص داده شده است ودر روز های آتی ۶۰میلیار تومان دیگر تخصیص داده خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در راستای ایجاد نشاط در فضای آموزشی ساخت هزار زمین چمن مصنوعی در سطح مدارس کشور درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به فرا رسیدن فصل سرما به کلیه مدارس کشور ابلاغ شده است که از بخاری نفتی و بخاری های غیر استاندار استفاده نکند افزود :استفاده از بخاری های نفتی جز در مناطقی که سوخت آنها نفت است ممنوع است.