رئیس سابق سیا: می‎ترسم اختلاف مردم آمریکا به خیابان‎ها بکشد
رئیس سابق سیا: می‎ترسم اختلاف مردم آمریکا به خیابان‎ها بکشد

ریاست سابق سازمان سیا ترامپ را به تفرقه‌افکنی میان مردم متهم کرد و گفت تداوم این اقدام، به خشونت خیابانی منجر خواهد شد. جان برنان رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در تازه‌ترین مصاحبه خود از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی این کشور یاد کرد. وی دراین‌باره کرد: […]

ریاست سابق سازمان سیا ترامپ را به تفرقه‌افکنی میان مردم متهم کرد و گفت تداوم این اقدام، به خشونت خیابانی منجر خواهد شد.

جان برنان رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در تازه‌ترین مصاحبه خود از دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی این کشور یاد کرد.

وی دراین‌باره کرد: این تهدید بدتر هم می‌شود چراکه ترامپ در مقام رئیس‌جمهوری آمریکا چه به لحاظ داخلی و چه در عرصه بین‌المللی سعی به انحراف افکار عمومی دارد و هیچ معلوم نیست چه نوع ماجراجویی خارجی را در سر می‌پروراند. اما به‌هرحال، کاری که با آمریکا می‌کند این است که ما را دچار تفرقه کند.

برنان در عین‌حال از بابت احتمال اینکه این تفرقه‌افکنی رنگ خشونت به‌خود گرفته و به خیابان‌ها کشیده شود، ابراز نگرانی کرد.

وی از مقامات کاخ سفید، کابینه دولت و کنگره نیز خواست قبل از آنکه دیر شود، اقدامی انجام دهند.

به گزارش مهر، ترامپ پیشتر رئیس سابق سازمان سیا را فردی غیرقابل اعتماد خطاب و با این ادعا که نمی‌توان اسرار کشور را به برنان سپرد، دسترسی وی به اسناد محرمانه را لغو کرد.