رئیس هیئت مدیره پرسپولیس: درویش به کار خود ادامه می‌دهد/ برنامه تیم ملی تغییر کند بازیکنان ما اذیت می‌شوند
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس: درویش به کار خود ادامه می‌دهد/ برنامه تیم ملی تغییر کند بازیکنان ما اذیت می‌شوند
،رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس موضوع برکناری رضا درویش از مدیرعاملی این باشگاه را رد کرد.

به گزارش صبح اقتصاد،رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس موضوع برکناری رضا درویش از مدیرعاملی این باشگاه را رد کرد.

حسین شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی و مسائل مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه برنامه‌های گل‌محمدی و مسائل مربوط به تیم ارائه شد و درویش هم کارهای روزمره و برنامه‌های آینده را مرور کرد. در مورد زمین تمرین، مسائل اقتصادی باشگاه و همه مسائل جاری هم صحبت کردند و درویش هم کارهای مربوط به مدیریت باشگاه را ارائه کرد.

وی در مورد ناراحتی گل‌محمدی از برنامه تیم ملی و افزایش مدت حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی از سه به چهار روز، تصریح کرد: تیم ملی فکر کنم قرار بوده بازیکنان را سه روز در اختیار داشته باشد، ولی چهار روز شده است. این باعث می‌شود بازیکنان ما برای بازی با ملوان اذیت شوند. تیم باید چهارشنبه به انزلی برود و اینطور نمی‌شود. فدراسیون خودش باید این موضوع را مدیریت کند. فکر می‌کنم با این برنامه برای تیم‌هایی که جمعه بازی دارند مشکلی پیش نیاید، ولی تیم‌هایی که پنجشنبه بازی دارند دچار مشکل می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به موضوع احتمال جدایی رضا درویش از باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های اصلی مدیرعاملی پرسپولیس است، گفت: خیر اصلاً چنین چیزی مطرح نیست. درویش به کار خودش ادامه می‌دهد و هیچ صحبتی هم برای تغییرات مدیریتی مطرح نشده و کسی هم در این مورد صحبت نکرده است.