انتخاب “جردن باروس” به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی
انتخاب “جردن باروس” به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی

جردن باروس آمریکایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد. باروس جایگزین کارل هیون کشتی گیر زن کانادایی در این سمت شده است. کمیسیون ورزشکاران در سال ۲۰۱۳ میلادی و برای استفاده از نظرات کشتی‌گیران در اتحادیه جهانی تشکیل شده است و باروز در هیئت رئیسه […]

ورزشکار

جردن باروس آمریکایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.

باروس جایگزین کارل هیون کشتی گیر زن کانادایی در این سمت شده است. کمیسیون ورزشکاران در سال ۲۰۱۳ میلادی و برای استفاده از نظرات کشتی‌گیران در اتحادیه جهانی تشکیل شده است و باروز در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی دارای حق رأی است.

کمیسیون ورزشکاران در دوره جدید با حضور کمیل قاسمی دارنده مدال نقره و برنز المپیک و نقره جهان، اودونایو آدکوورویه دارنده مدال برنز رقابت های جهانی ۲۰۱۵ و نقره رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ در کشتی زنان از نیجریه ، جردن باروس (رئیس کمیسیون) دارنده مدال طلای المپیک و چهار مدال طلای جهان از آمریکا، آرسن جلفالکیان دارنده مدال نقره المپیک و چند مدال طلا، نقره و برنز جهان در کشتی فرنگی از ارمنستان، سوفیا ماتسون دارنده مدال برنز المپیک و چند مدال طلا، نقره و برنز جهان در کشتی زنان از سوئد، ملونین نومونوی دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان در کشتی فرنگی از فرانسه، یانان سان دارنده مدال برنز المپیک و طلا و نقره جهان در کشتی زنان از چین فعالیت خود را آغاز کرده است.