راز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌گیری از اهداف نهضت عاشورا است
راز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌گیری از اهداف نهضت عاشورا است
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: راز پیروزی انقلاب اسلامی بهره‎گیری از اهداف نهضت عاشورا است.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  علاءالدین بروجردی در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار کرد: ملت خستگی‌ناپذیر ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب توان مقاومت و درس ایستادگی در برابر دشمنان را از مکتب عاشورا گرفته است.

وی تصریح کرد: بدون تردید رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی نیز بهره‎گیری از اهداف نهضت عاشورا است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران بر اساس سیاست راهبردی معمار کبیر انقلاب و با بهره‌گیری از رهنمودهای امام راحل حرکت کرده و توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری بی‌اثر کرده است.

بروجردی اضافه کرد: بعد از جنگ نظامی و شکست دشمن در این برنامه، صحنه‎های جنگ در بخش‎های فرهنگی و ابعاد دیگر نمایان شد و دشمن برای رسیدن به اهداف خود، صحنه‎های جنگ را در بخش‎های متعدد تدارک دیده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: دشمنان می‌کوشند که اینگونه به نسل امروز انقلاب القاء کنند که نظام توانمندی مدیریت را ندارد و مشکلات موجود ریشه در این مسئله دارند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در طول چند دهه گذشته این افتخار را به ثبت رسانده‎ایم که نگذاشتیم حتی یک وجب از خاک میهن توسط دشمنان تصرف شود و بابت آن هزاران شهید دادیم و همه باید بدانند عزت و شرافت داشتن بها می‌خواهد و بهای خون دادن در کربلا و عاشورا هم شهادت امام حسین (ره) و زنده نگه داشتن اسلام بوده است.

بروجردی عنوان کرد: آمریکا برای تغییر نگرش در بین متخصصان ایرانی تحصیل کرده در آنجا هزینه‌های سنگینی می‌پردازد که باید حواسمان را جمع کنیم و باید بدانیم در مقابل ترفندهای دشمنان، جوانان با همین محرم و صفر واکسیناسیون می‌شوند.

وی یادآور شد: تربیت در مکتب عاشورا و بهره‌گیری از فرصت محرم و صفر راه حل واکسینه شدن در برابر نقشه‌های دشمنان است.

  • منبع خبر : ایسنا