راه دشوار آبی و اناری‌ها برای خروج از بحران
راه دشوار آبی و اناری‌ها برای خروج از بحران

بارسلونا برای این که بتواند از شرایط بحرانی خارج شود باید حتما در بازی‎های پیش رو برنده باشد و این در حالی است که این تیم دیدارهای بسیار سختی پیش رو دارد.  بعد از این که تیم فوتبال بارسلونا در ۳ بازی آخرش در لیگ تنها ۲ امتیاز کسب کرده می‌توان این تیم را در […]

بارسلونا برای این که بتواند از شرایط بحرانی خارج شود باید حتما در بازی‎های پیش رو برنده باشد و این در حالی است که این تیم دیدارهای بسیار سختی پیش رو دارد.

 بعد از این که تیم فوتبال بارسلونا در ۳ بازی آخرش در لیگ تنها ۲ امتیاز کسب کرده می‌توان این تیم را در بحران دید. خبر بد برای این تیم و هوادارانش اما این است که ماه پیش رو برای آبی و اناری‌ها ماهی فوق‌العاده دشوار است.

بازی بعد این تیم در بیرون از خانه و مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان است و شاگردان والورده باید در ومبلی انگلیس با تیم پوچتینو بازی کنند. بعد از آن اما در لیگ بازی مقابل والنسیا، سویا و بعد هم رئال مادرید در انتظار تیم کاتالانی است.

بعد از این بازی‌ها که هر ۳ هم دشوار هستند بارسلونا دوباره در اروپا بازی خواهد داشت، این بار مقابل اینتر ایتالیا و این دیداری خواهد بود که بعد از انجام آن دیدارهای ماه اکتبر برای آبی و اناری‌ها پایان می‌یابد. یعنی شاگردان والورده که برای خروج از شرایط بحرانی اول از همه نیاز به کسب نتیجه دارند باید در شرایطی دشوار این کار را انجام دهند و از تیم‌های بزرگ و در رقابت‌هایی حساس امتیاز بگیرند.