رحمتی از شهرخودرو کنار گذاشته شد
رحمتی از شهرخودرو کنار گذاشته شد
گلر باسابقه شهرخودرو در فاصله یک هفته تا پایان لیگ توسط سهراب بختیاری زاده کنار گذاشته شد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد  تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در هفته ۲۹ لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان رفت و در نهایت با ۲ گل مغلوب شد تا شانس آسیایی این تیم به صفر برسد. شکست مقابل سپاهان به جز پایان رویای آسیایی مشهدی‌ها، اتفاقات دیگری را هم به همراه داشته است.”رحمتی از شهرخودرو کنار گذاشته شد”

از باشگاه شهرخودرو خبر می رسد پس از اتمام مسابقه، در رختکن نماینده خراسان اتفاقاتی رخ داده که حالا در فاصله ۲ روز از این مسابقه، باعث شده سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی این تیم روی نام سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان باسابقه فوتبال ایران خط قرمز بکشد.

گفته می شود جر و بحث میان رحمتی و داود سیدعباسی، مربی تیم شهرخودرو و دستیار سهراب بختیاری‌زاده دلیل اصلی تصمیم سرمربی شهرخودرو بوده است.

اخراج رحمتی از باشگاه شهرخودرو در شرایطی رقم خورده که این دروازه‌بان سال دیگر هم با مشهدی‌ها قرارداد داشت اما به نظر می رسد باید بازی با سپاهان را نقطه پایان همکاری شهرخودرو و رحمتی تلقی کنیم.

حالا در نبود رحمتی، در مصاف با نساجی، سهراب بختیاری زاده تنها دو گزینه جوان و بی تجربه دارد. متین صفاییان و محمدجواد کیا، دروازه‌بان‌های دوم و سوم شهرخودرو هستند.

سال ۱۳۷۴ اولین قراردادش را با تیم نوجوانان پاس امضاء کرد و تا سال ۱۳۷۶ درتمامی رده‌های سنی این باشگاه بازی کرد. بعد به تیم دخانیات و سپس به تیم فجر شهید سپاسی پیوست در آنجا بود که رحمتی در سطح اول فوتبال ایران مطرح شد و بعد از چهار فصل حضور در فجر شهید سپاسی به تیم سپاهان اصفهان پیوست. حضور او در سپاهان به یک فصل بیشتر نرسید تا این که در سال ۱۳۸۴ پیراهن استقلال تهران را بر تن کرد. وی بعد از ۲ فصل بازی در استقلال، ۲ فصل هم تیم در مس کرمان حضور یافت و در ابتدای لیگ نهم دوباره به سپاهان بازگشت. رحمتی در سال ۱۳۸۸ توانست دروازه‌بان اول تیم ملی شود. وی پس‌از ۲ فصل بازی در تیم سپاهان اصفهان بار دیگر در سال ۱۳۹۰ به استقلال تهران بازگشت. در ۲۵ اسفند ۱۳۹۰ در حساس‌ترین بازی سال استقلال که این تیم می‌توانست بعد از ۳ سال به قهرمانی در فوتبال برتر ایران رسیده و برای ششمین بار قهرمان جام حذفی شود، او با لباسی به زمین رفت که ناصر حجازی برایش به یادگار گذاشته بود. لباسی که روزگاری ناصر حجازی با آن توانست ستاره برتر بازی ایران و کره شمالی باشد در پیونگ یانگ و از آنجا به عقاب آسیا مشهور شود. لباسی سبز رنگ که حجازی از آن خاطرات زیادی در بازی‌های ملی داشت.رحمتی پس از ۳ سال حضور در استقلال و اختلاف با مدیریت جدید باشگاه به تیم تازه لیگ برتر شدهٔ پیکان پیوست و بعد یک فصل ناموفق دوباره به استقلال پیوست و تا سال ۹۷دروازه‌بان استقلال است.

  • منبع خبر : ایسنا