رزمایش نظامی گسترده یگان هوایی ارتش رژیم صهیونیستی
رزمایش نظامی گسترده یگان هوایی ارتش رژیم صهیونیستی

در سایه وحشت مقامات رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین، نیروی هوایی ارتش این رژیم یک رزمایش نظامی گسترده را آغاز کرد. مقامات رژیم صهیونیستی بارها نسبت به توانمندی نظامی حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین در صورت حمله به اراضی اشغالی و قدرت موشکی آنها […]

در سایه وحشت مقامات رژیم صهیونیستی از قدرت نظامی حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین، نیروی هوایی ارتش این رژیم یک رزمایش نظامی گسترده را آغاز کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها نسبت به توانمندی نظامی حزب الله لبنان و گروه های مقاومت فلسطین در صورت حمله به اراضی اشغالی و قدرت موشکی آنها ابراز نگرانی کرده اند و در همین راستا نیروی هوایی ارتش این رژیم رزمایش گسترده ای را آغاز کرده است.

این رزمایش هوایی رژیم صهیونیستی با مشارکت نیروی هوایی آمریکا، ایتالیا، کرواسی، کانادا، هلند و چک در جریان است. بر اساس این گزارش، رزمایش مذکور با نام «فرشتگان آسمان»! برگزار شده و در ۱۵ ماه جاری (۲۴ آبان) به پایان می رسد.

این رزمایش، گسترده ترین رزمایش طی چند سال گذشته به شمار می رود به نحوی که ساکنان منطقه مرکزی و جنوب فلسطین اشغالی شاهد تحرکات و پرواز گسترده جنگنده ها در آسمان این منطقه هستند.