رستمی: از حضور در المپیک نا امید نشده ام/ سردرگم هستیم
رستمی: از حضور در المپیک نا امید نشده ام/ سردرگم هستیم
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: من از حضور درالمپیک نا امید نشده ام و اکنون هم فقط منتظرم زمان برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک اعلام شود.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد کیانوش رستمی درباره اینکه تمرینات خود را کنار گذاشته است یا خیر تصریح کرد: کم و بیش تمرین دارم و شرایط بدنم بهتر شده و تقریبا به وزنم عادت کرده ام اما بحث این است که نمی دانیم باید چه کار کنیم، برای مسابقات آماده بشویم  یا نه چون زمان برگزاری مسابقات مشخص نیست.

او ادامه داد: اگر بخواهم خودم را در آمادگی ۹۰ درصد نگه دارم، از آنجا که نمی دانم چه زمانی مسابقه است، این شرایط ممکن است خدای نکرده باعث آسیب دیدگی شود از این رو فعلا همه چیز سردرگم است.

رستمی در پاسخ به این پرسش که از المپیک نا امید شده است یا خیر تاکیدکرد: نه اصلا ناامید نشدم. با تمام قدرت هستم و تمام مسابقات را  شرکت می کنم. من دنبال این هستم برای سهمیه المپیک امتیاز بگیرم. فقط منتظرم زمان برگزاری مسابقات اعلام شود.

 کیانوش رستمی وزنه‌بردار عنواندار کشورمان در تشریح آخرین وضعیت تمرینی خود گفت: تمریناتم را همچنان مثل گذشته بصورت انفرادی انجام می دهم. البته در شرایطی که هم اکنون به دلیل شیوع کرونا تمامی ورزشکاران مجبور به تمرینات انفرادی هستند، من از مدتها قبل بدین روش تمرین می کردم که مشخص شده این روش برای من بسیار بهتر است. این در حالیست که خیلی از ورزشکاران هم اکنون با مشکل مواجه شدند و حتما به مربی نیاز دارند.

وی ادامه داد: روز به روز از شرایط جسمی بهتر می شوم و به وزن ۹۶ کیلوگرم علاقه بیشتری پیدا می کنم. وزنم نیز به خوبی برای دسته ۹۶ کیلوگرم جا افتاده است.

رستمی افزود: شک نکنید مثل گذشته همچنان با انگیزه و انرژِی به تمریناتم ادامه می دهم و اصلا قبول ندارم برخی می گویند قبلا در وضعیت افول قرار داشتم. متاسفانه من مجبور بودم برای تغییر وزن از ۸۵ به ۹۶  کیلوگرم حدود ۱۱ کیلوگرم عضله سازی کنم تا به وزن المپیکی برسم. مطمئنا اگر قرار بود که در همان وزن ۸۵ کیلوگرم که وزن اصلی من بود وزنه می زدم، می توانستم سالیان سال برای ایران در سطح جهان افتخارآفرینی کنم.

وی در پایان گفت: همچنان با تمام توان کارم را به نحو احسن انجام می دهم و شک نکنید در وزن جدید هم به حقم خواهم رسید.

  • منبع خبر : ایسنا