رسمی:علی کریمی با استقلال تمدید کرد
رسمی:علی کریمی با استقلال تمدید کرد
هافبک استقلال قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد تا در نهایت داستان پرماجرای این بازیکن پایان خوشی برای آبی ها داشته باشد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد بالاخره بعد از مدت ها حرف و حدیث  علی کریمی امروز به همراه مدیر برنامه هایش وارد باشگاه استقلال شد تا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند؛ در حالی که این بازیکن بعد از پایان فصل از تمایل خود برای حضور در خارج از کشور خبر داده بود و خیلی ها بلژیک یا قطر را مقصد بعدی این بازیکن می دانستند.

اما در نهایت علی کریمی بعد از منتفی شدن حضورش در خارج از کشور دوباره با مدیران استقلال پای میز مذاکره نشست؛ او برای تمدید قرارداد شروطی داشت که باشگاه توانست آن را برآورده کند و به همین دلیل این بازیکن در نهایت راضی شد قرارداد خود را با آبی ها تمدید کند.

کریمی به همراه مسعود ریگی و فرشید باقری پست هافبک دفاعی استقلال را برای لیگ نوزدهم تکمیل خواهد کردو استقلال دیگر بازیکنی در این پست جذب نخواهد کرد تا رسما پرونده جذب رضا اسدی توسط این باشگاه بسته شود.

کریمی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل گذشته بود که حالا استراماچونی باید در فرصت باقی مانده تا شروع لیگ او را آماده حضور در ترکیب این تیم کند و بی تردید این بازیکن در فرصت باقی مانده باید تمرین های پرفشارتری نسبت به سایر بازیکنان پشت سر بگذارد.

در این بین رسانه رسمی باشگاه استقلال مدت قرارداد این بازیکن را اعلام نکرده است اما شنیده ها حاکی از آن است قرارداد این بازیکن با آبی ها یک ساله خواهد بود.

  • منبع خبر : ورزش سه