اولویت رسیدگی به مصدومان و بحران روانی حادثه دانش آموران هرمزگان
اولویت رسیدگی به مصدومان و بحران روانی حادثه دانش آموران هرمزگان

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با تسلیت حادثه درگذشت دانش آموزان هرمزگانی بر ضرورت پیشگیری از این حوادث از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و گفت که مجلس نیز ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار می دهد. حمیدرضا حاجی بابایی در پیامی نوشت: خبر جانسوز درگذشت تعدادی از دانش آموزان آینده ساز کشور قلب هر […]

هرمزگان

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با تسلیت حادثه درگذشت دانش آموزان هرمزگانی بر ضرورت پیشگیری از این حوادث از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و گفت که مجلس نیز ابعاد این حادثه را مورد بررسی قرار می دهد.

حمیدرضا حاجی بابایی در پیامی نوشت:

خبر جانسوز درگذشت تعدادی از دانش آموزان آینده ساز کشور قلب هر ایرانی را مالامال از اندوهی جانکاه می‌کند، عروج معصومانه کبوترانی که با اشتیاق برای شرکت در اردوهای دانش آموزی وکسب مهارتهای زندگی فردی واجتماعی بارسفر بسته بودند، موجب تاثر وتالم گردید.

با تسلیت درگذشت دانش آموران هرمزگانی به خانواده های داغدار دانش آموزان، جامعه فرهنگی کشور و مردم عزیز وخونگرم استان هرمزگان، امیدوارم با همفکری و هم افزایی دستگاههای مرتبط با اردوهای دانش آموزی از جمله وزارت آموزش وپرورش، وزارت راه وشهرسازی، پلیس راهنمایی و رانندگی شاهد بهبود ایمنی جاده ها، آموزش نیروی انسانی در حوزه رفتار ترافیکی، ایجاد قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  با توجه به آمار بالای حوادث جاده ای منجر به فوت ومصدومیت در کشور باشیم.

ضمن تشکر از پرسنل خدوم وزارت بهداشت و درمان وآموزش پزشکی، درخواست می کنم رسیدگی به مصدومان حادثه و بحران روانی بعداز حادثه را در خصوص خانواده های درگذشتگان و مصدومان در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

بی شک این حادثه از طریق مجلس شورای اسلامی رسیدگی خواهد شد.