قانونا باید به پرونده‌هایی رسیدگی شود که به آن‌ها رسیدگی نشده است
قانونا باید به پرونده‌هایی رسیدگی شود که به آن‌ها رسیدگی نشده است

رییس دیوان عدالت اداری گفت: شرعا، قانونا و عرفا باید به پرونده‌هایی رسیدگی شود که در سنوات گذشته تشکیل شده ولی به آن‌ها رسیدگی نشده است.  حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی طی سخنانی پیش از شروع جلسه هیات عمومی با بیان اینکه آمار خوبی از رسیدگی های مربوط به دی ماه دیوان ارائه شده […]

رییس دیوان عدالت اداری گفت: شرعا، قانونا و عرفا باید به پرونده‌هایی رسیدگی شود که در سنوات گذشته تشکیل شده ولی به آن‌ها رسیدگی نشده است.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی طی سخنانی پیش از شروع جلسه هیات عمومی با بیان اینکه آمار خوبی از رسیدگی های مربوط به دی ماه دیوان ارائه شده است، گفت: نکته ای که باید مدنظر باشد این است که تمرکز روی پرونده‌های سال ۹۴ و ۹۵ باشد. تاکنون حاصل کار آنطور که دلمان می خواست نبوده و بیشتر به پرونده های سال ۹۶ رسیدگی شده بود.

وی عنوان کرد: شرعا، قانونا و عرفا باید به پرونده‌هایی رسیدگی شود که در سنوات گذشته تشکیل شده ولی به آن‌ها رسیدگی نشده است. تقاضای من این است که در دو ماه باقی مانده بهمن و اسفند تا پایان سال تمرکز بر روی پرونده های قبل از سال ۹۵ باشد و سعی بر این باشد که به این پرونده‌ها رسیدگی شود.
رییس دیوان عدالت اداری خطاب به قضات حاضر در جلسه هیات عمومی تصریح کرد: به مدیران دفاتر دستور دهید بر اساس اولویت های زمانی پرونده ها را در اختیار شما قرار دهند تا طبق برنامه در پایان سال پرونده های ۹۵ به قبل را نداشته باشیم. گله هایی را مبنی بر طولانی شدن رسیدگی به پرونده های مربوط به سالهای گذشته شاهد بودیم که ان شاءالله همکاران همانطور که در میزان رسیدگی دقت کردند در نوع رسیدگی هم توجه داشته باشند.