رشد یک جامعه نیازمند حضور بانوان است
رشد یک جامعه نیازمند حضور بانوان است

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد درباره حضور بانوان در مشارکت های اجتماعی، گفت: جامعه نیازمند حضور بانوان در عرصه های مختلف است. وی با یادآوری حضور بانوان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: زنان ما در آن دوره نیز با گذشتن از زیورآلات خود […]

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد درباره حضور بانوان در مشارکت های اجتماعی، گفت: جامعه نیازمند حضور بانوان در عرصه های مختلف است.
وی با یادآوری حضور بانوان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: زنان ما در آن دوره نیز با گذشتن از زیورآلات خود و کمک به رزمندگان و یا حضورشان بعنوان پزشک ،امدادگرنشان دادند که می توانند در کنار مردان توانمند و فعال باشند.
سلحشوری بیان داشت: برای رشد یک جامعه در کنار همت های مردانه نیازمند نگاه زنانه هم هستیم و برای داشتن توسعه پایدار، باید جوامع محلی ما توانمند شوند و با مشارکت اجتماعی زنان و مردان این امر امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه متاسفانه شهر و محلات ما بیشتر با نگاه مردانه طراحی می شود و فرصت برای حضور زنان در این امر امکان پذیر نیست، گفت: امنیت یکی از مهم ترین مولفه ها برای حضور اجتماعی زنان در جامعه است که مختل می شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: زنانی که تجربه حضور در جامعه، مشارکت در فعالیت های اجتماعی، تجربه به روز شدن و درک متقابل را به مراتب بیشتر از زنان خانه دار دارند، بیشتر همسران خود را درک می کنند.