رشد قیمت سکه و ارز ادامه دارد
رشد قیمت سکه و ارز ادامه دارد
به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نیز با افزایش نرخ ارز در بازار و رسیدن‌ آن به 17،450 تومان، قیمت انواع سکه نیز نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی داشته است.

رشد قیمت سکه و ارز ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نیز با افزایش نرخ ارز در بازار و رسیدن‌ آن به ۱۷،۴۵۰ تومان، قیمت انواع سکه نیز نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی داشته است.

بر این اساس محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با آخرین قیمت‌ها در بازار سکه و طلا اعلام کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز امروز (یکشنبه) نیز نسبت به روز گذشته روند قیمتی بازار سکه و طلا داخلی علیرغم ثابت ماندن قیمت هر انس جهانی، افزایشی بوده  است. امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته  به هفت میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش بیش از ۱۵ هزار تومانی ۷۰۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

هر مثقال طلا نیز سه میلیون و ۱۴۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۶۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

امروز سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی با قیمتی معادل هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه و ربع سکه به ترتیب افزایش ۹۰ و ۵۰ هزار تومانی داشته‌اند. هر قطعه نیم سکه سه میلیون و ۸۴۰ هزار تومان و ربع سکه دو میلیون و ۱۲۰ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرند. قیمت سکه‌های یک گرمی نیز با افزایش ۲۰ هزار تومانی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۴۳ دلار است که نسبت به روز گذشته بی‌تغییر است.