ورود امام (ره) به کشور آغاز سلسله تغییرات، رشد و توسعه ایران و استقرار جمهوری اسلامی شد
ورود امام (ره) به کشور آغاز سلسله تغییرات، رشد و توسعه ایران و استقرار جمهوری اسلامی شد

وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد گفت: ورود امام (ره) به کشور آغاز سلسله تغییرات، رشد و توسعه ایران و استقرار جمهوری اسلامی شد.  عباس آخوندی در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در فرودگاه مهرآباد گفت: امروز یک روز تاریخی […]

وزیر راه و شهرسازی در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد گفت: ورود امام (ره) به کشور آغاز سلسله تغییرات، رشد و توسعه ایران و استقرار جمهوری اسلامی شد.

 عباس آخوندی در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور در فرودگاه مهرآباد گفت: امروز یک روز تاریخی و آغاز یک تغییر بنیادین در تاریخ ایران بود، روزی که مقدمات تغییر رژیم از سلطنتی به جمهوری اسلامی را رقم زد.

وی ادامه داد: اراده ملی با رهبری مقتدر توانست این تغییر را رقم بزند و ما برای رشد و توسعه بیشتر ایران نیاز به تغییر و نوسازی داریم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدوارم جوانان ما از تغییر چشم نپوشند و با راهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش جوانان ایرانی، شکوفایی و آبادانی را پیش رو خواهیم داشت.

آخوندی در پایان با گرامیداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی که در سال های گذشته در این مراسم همواره حضور می یافت، اظهار کرد: وی در آبادانی کشور نقشی بی بدیل داشت.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران تصریح کرد: جوانان ما می توانند با رهبری مقام معظم رهبری و نیز با توجه به اینکه دسترسی خوبی به تکنولوژی و وسایل ارتباطی دارند، آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

آخوندی ادامه داد: امید را مردم و جوانان ایجاد می کنند و ما به جوانان خود امیدواریم؛ چرا که راه هایی را پیش پای ملت می گذارند.

وی یادآور شد: حدود ۴۰ سال پیش در این چنین روز و ساعتی حضرت امام خمینی (ره) وارد فرودگاه مهرآباد شد و ما هر ساله این روز را گرامی می داریم. روز ورود امام (ره) به کشور سرآغاز سلسله تغییراتی در کشور و رشد و توسعه ایران و استقرار جمهوری اسلامی شد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، این روز نشان داد اراده مردم و اراده ملی در یک صف گسترده قرار گرفت و با پیام حضرت امام خمینی (ره) وحدت ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: آنچه بعد از ۴۰ سال برای ما مهم است این است که می توانیم به تغییرات بزرگتر برای آبادانی ایران امیدوار باشیم و همچنان به اراده ملی متکی هستیم.

آخوندی افزود: مطمئنا از شکاف هایی که در کشور ایجاد شده خواهیم گذشت و مردم ایران می توانند آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.