مسی؛بازیکنی که می تواند سرنوشت‌ بازی‌ها را رقم بزند
مسی؛بازیکنی که می تواند سرنوشت‌ بازی‌ها را رقم بزند

سرمربی آبی‌واناری‌ها از عملکرد شاگردانش برابر تیم پیشین خود ابراز رضایت دارد. ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سن‌مامس با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود، اتلتیک بیلبائو گذشتند، با حضور در کنفرانس پس از این بازی خبری گفت: نیمه اول خوب بود و ما […]

مسی

سرمربی آبی‌واناری‌ها از عملکرد شاگردانش برابر تیم پیشین خود ابراز رضایت دارد.

ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سن‌مامس با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود، اتلتیک بیلبائو گذشتند، با حضور در کنفرانس پس از این بازی خبری گفت: نیمه اول خوب بود و ما بازی را تحت‌کنترل داشتیم و مشکلاتی را برای بیلبائو به وجود آوردیم، اما آنها هم توسط آریتس آدوریس موقعیت‌های به دست آوردند.

وی در تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته که در رأس آنها تِراشتکن و ساموئل اومتیتی درخشیدند، ادامه داد: در نیمه دوم ما تحت‌فشار قرار گرفتیم، هرچند موقعیت خیلی زیادی در اختیار آنها قرار ندادیم. آنها مالکیت بیشتری از توپ و میدان را در اختیار داشتند و می‌توانستند به گل برسند.

سرمربی بارسلونا که تیمش در حال حاضر با ۲۸ امتیاز صدرنشین بلامنازع لالیگاست، با هشدار به شاگردانش تأکید کرد: فصل لالیگا طولانی است و هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم. اکنون زمان درخشش تمامی بازیکنان است. خوش‌شانس هستیم که مسی را داریم، بازیکنی که می تواند سرنوشت‌ بازی‌ها را رقم بزند، اما به غیر از لئو ما بازیکنان خیلی خوبی زیادی داریم.