رضایی: برای شرکت در جام‌جهانی ۳ مرحله اردو برگزار می‌کنیم/ امیدها این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهند
رضایی: برای شرکت در جام‌جهانی ۳ مرحله اردو برگزار می‌کنیم/ امیدها این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: قطعا فرصت خوبی نصیب امیدها شده و فدراسیون به آنها اعتماد کرده، کشتی‌گیران ما این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهند. علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جایگزینی تیم امید با بزرگسالان برای حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: بعد از اینکه کادرفنی […]

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: قطعا فرصت خوبی نصیب امیدها شده و فدراسیون به آنها اعتماد کرده، کشتی‌گیران ما این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهند.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جایگزینی تیم امید با بزرگسالان برای حضور در جام‌جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: بعد از اینکه کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد حضور در این رقابت‌ها در برنامه فنی آنها نیست، من از بنی‌تمیم تقاضا کردم که تیم ما در این رقابت‌ها شرکت کند که خوشبختانه او هم این موضوع را قبول کرد و قرار شد تیم ملی امید نماینده ایران در جام‌جهانی باشد. در همین رابطه جلسه‌ای هم با غلامرضا محمدی داشتم که قرار شد در دو سه وزن از کشتی‌گیر بزرگسال کمک بگیریم که البته بعد از نتایج جام‌ تختی در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ترکیب اصلی تیم را نفرات اعزامی به جهانی رومانی تشکیل می‌دهند، ادامه داد: ۹۰ درصد تیم اعزامی به جام‌جهانی را از همان تیمی که سوم جهان شد می‌بندیم. البته نتایج جام تختی در انتخاب تیم تاثیر زیادی دارد.

رضایی کشتی گرفتن در روسیه را یک فرصت خوب برای امیدها دانست و گفت: قطعا فرصت خوبی نصیب امیدها شده است، فدراسیون به آنها اعتماد کرده و آنها هم باید این فرصت را مغتنم شمرده و کشتی‌های خوبی بگیرند و نشان دهند که چقدر کشتی ایران می‌تواند در آینده از آنها استفاده کند. امیدها این فرصت را به راحتی از دست نمی‌دهند.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به اتحادیه جهانی اعلام کرده بود که در تیم ایران در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند، تصریح کرد: من در این خصوص اطلاعی ندارم و نمی‌دانم بعد از اینکه کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد در جام جهانی شرکت نمی‌کند، فدراسیون پاسخی به اتحادیه داد یا نه.

وی در مورد فرصتی که امیدها برای آماده‌سازی جهت حضور در جام‌جهانی دارند، گفت: بعد از برگزاری جام تختی نزدیک به ۴۰ روز تا جام‌جهانی فرصت داریم و فکر می‌کنم که در این مدت می‌توانیم سه مرحله اردو برگزار کنیم. امیدوارم که امیدها از فرصت حضور در این میدان حداکثر استفاده را ببرند.