رهبر درگذشت همشیره روحانی را تسلیت گفتند
رهبر درگذشت همشیره روحانی را تسلیت گفتند
مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت همشیره حسن روحانی رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همشیره مکرمه حسن روحانی رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجةالاسلام آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم
درگذشت همشیره‌ی مکرّمه‌ی جنابعالی را تسلیت میگویم و از خداوند متعال رحمت و مغفرتش را برای آن مرحومه مسألت میکنم. لطفاً تسلیت اینجانب را به همه‌ی بازماندگان ایشان ابلاغ فرمائید.

سیّدعلی خامنه‌ای
۴ آذر ۱۳۹۸

 

حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان عزادار شد.
دفتر رییس جمهوری ایران در پی درگذشت صدیقه فریدون، خواهر حسن روحانی، رییس جمهور ایران در اطلاعیه‌ای آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
“رهبر درگذشت همشیره روحانی را تسلیت گفتند”
انالله وانا الیه راجعون
با کمال تأسف و تأثر به اطلاع عموم می‌رساند بانوی مؤمنه خانم «صدیقه فریدون» خواهر گرامی رئیس جمهور محترم روز یکشنبه ۳ آذر ۹۸ پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
دفتر رئیس جمهور ضمن تسلیت این مصیبت وارده به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، به اطلاع هموطنان عزیز میرساند زمان مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحومه متعاقبا اعلام خواهد شد.
ابراهیم رییسی در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی؛ خانواده مکرم و سایر وابستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

«صدیقه فریدون» خواهر رییس جمهوری روز یکشنبه ۳ آذر ۹۸ پس از یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع آن مرحومه – دوشنبه – ساعت ۱۵ از مسجد جمعه شهرستان سرخه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مراسم سوم و هفتم خواهر رییس جمهوری روز پنجشنبه هفتم آذر از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ در حسینیه شهدای سرخه استان سمنان و در ادامه سر مزار آن مرحوم برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ختم‌ آن مرحومه در تهران، شنبه نهم آذر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : مهر