روابط ؛بودجه ریزی را تعیین می کند نه اولویت ها
روابط ؛بودجه ریزی را تعیین می کند نه اولویت ها

اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره جلسه روز گذشته خانه ملت در خصوص بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، گفت: در حال حاضر بودجه بصورت عادلانه تخصیص داده نمی شود که این هم گویای ضعف نظارتی است. وی در ادامه این […]

اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره جلسه روز گذشته خانه ملت در خصوص بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، گفت: در حال حاضر بودجه بصورت عادلانه تخصیص داده نمی شود که این هم گویای ضعف نظارتی است.
وی در ادامه این مبحث افزود: ما بایستی بعد نظارتی مجلس را تقویت کنیم و خودمان بپذیریم که در امر نظارت و بازرسی کوتاهی کرده ایم.متاسفانه لابی‌ها، عدالت در توزیع بودجه را بر هم می‌زند.
مسعودی با بیان اینکه گزارش تخلفات بودجه باید دقیق، سریع و به موقع‌ باشد اظهار داشت: گاهی گزارش ها پس از چندسال ارائه می شود و دیگر به درد نمی خورد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: در کنار عدم گزارش بموقع، اولویت ها و ضرورت ها در بودجه هم در نظر گرفته نمی شود و رابطه افراد اولویت ها را تحت شعاع خود قرار داده است.