روند مثبت کنونی بازار بورس واقعی نیست
روند مثبت کنونی بازار بورس واقعی نیست
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روند مثبت فعلی بازار بورس واقعی نیست و مسئولان باید دقت کنند و مردم را به سمت پرتگاه نبرند، مسئولان نقاط قوت و ضعف بورس را تشریح کنند.

روند مثبت کنونی بازار بورس واقعی نیست

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روند مثبت فعلی بازار بورس واقعی نیست و مسئولان باید دقت کنند و مردم را به سمت پرتگاه نبرند، مسئولان نقاط قوت و ضعف بورس را تشریح کنند.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان اینکه شرایط فعلی بورس را واقعی نمی‌دانم و بیشتر به یک حباب شبیه است، گفت: آیا می‌شود بورس ما با اقتصاد کشورمان متفاوت باشد؟ آیا اقتصاد اکنون به سمت رشد در حال حرکت است؟ اگر اقتصاد روبه رشد است، پس شرایط مثبت بورس هم طبیعی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مسئولان شرایطی را در بازار بورس مشابه شرایط بازار ارز و سکه دارند، بوجود می‌آورند. همانطور که بازار سکه و ارز یک دفعه رشد کرد و بعد بازار را بهم ریخت اکنون هم معتقدم در صورت عدم دقت و کنترل بازار بورس، همه چی بهم خواهد ریخت.

وی با تاکید براینکه روند مثبت فعلی بازار بورس واقعی نیست و مسئولان باید دقت کنند و مردم را به سمت پرتگاه نبرند، اظهار کرد: مسئولان باید با مردم صحبت کرده و نقاط قوت و ضعف بورس را برایشان تشریح کنند، بگویند کدام شرکت‌ها قابلیت سودآوری داشته و کدام یک زیان‌ده هستند زیرا در حال حاضر دولت شرکت‌های سودده و زیان‌ده را در کنار هم در بازار بورس عرضه می‌کند و اگر برای مردم تشریح نشود مسلما آسیب خواهند دید.