رویترز خطاب به الجبیر : بله، تحرکات برای تغییر بن‌سلمان صحت دارد
رویترز خطاب به الجبیر : بله، تحرکات برای تغییر بن‌سلمان صحت دارد

خبرگزاری غربی رویترز در بیانیه‌ای به تکذیب گزارش این رسانه از سوی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی مبنی بر تحرکات در داخل آل سعود برای تغییر محمد بن سلمان واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد ، خبرگزاری رویترز بیانیه‌ای در واکنش به تکذیب صحت گزارش این رسانه از سوی عادل الجبیر وزیر خارجه […]

خبرگزاری غربی رویترز در بیانیه‌ای به تکذیب گزارش این رسانه از سوی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی مبنی بر تحرکات در داخل آل سعود برای تغییر محمد بن سلمان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد ، خبرگزاری رویترز بیانیه‌ای در واکنش به تکذیب صحت گزارش این رسانه از سوی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی صادر کرد، این رسانه از تحرکات در داخل خاندان آل سعود برای برکناری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و جایگزینی شخص دیگری به جای وی خبر داده بود که الجبیر آن را تکذیب کرده بود.

رویترز در بیانیه خود تاکید کرد به گزارش خود مبنی بر وجود تلاش‌ها در داخل خاندان پادشاهی سعودی برای تغییر ولیعهد پایبند است.

این رسانه غربی در واکنش به انکار گزارش خود از سوی الجبیر تصریح کرد گزارشش به سه منبع نزدیک به خاندان پادشاهی استناد شده است.