رکوردشکنی فروش بلیت بازی روسیه – ایران
رکوردشکنی فروش بلیت بازی روسیه – ایران

ولادیمیروف، مدیر رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که تاکنون ۲۳ هزار بلیت بازی تیم ملی این کشور برابر ایران به فروش رفت که رکورد بازی قبلی با کره‌جنوبی را شکسته است. به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، با اعلام کمیته رسانه فدراسیون فوتبال روسیه تاکنون تعداد ۲۳ هزار بلیت بازی دوستانه روز سه‌شنبه […]

بازی

ولادیمیروف، مدیر رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که تاکنون ۲۳ هزار بلیت بازی تیم ملی این کشور برابر ایران به فروش رفت که رکورد بازی قبلی با کره‌جنوبی را شکسته است.

به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، با اعلام کمیته رسانه فدراسیون فوتبال روسیه تاکنون تعداد ۲۳ هزار بلیت بازی دوستانه روز سه‌شنبه برابر ایران در ورزشگاه کازان به فروش رفته است.

ایگور ولادیمیروف به خبرگزاری تاس گفت: انتظار حضور ۲۵ هزار تماشاگر را در ورزشگاه کازان داریم. البته تعدادی از بلیت‌ها را رایگان ارائه کردیم که اتفاق عجیبی نیست،زیرا این مسئله برنامه معمول بلیت‌فروشی فدراسیون فوتبال روسیه است. ما می‌خواهیم که مردم به ورزشگاه بیایند.

در بازی شنبه گذشته روسیه برابر کره‌جنوبی در ورزشگاه اسپارتاک مسکو ۲۰ هزار تماشاگر حضور یافتند.

ولادیمیر لئونوف، وزیر ورزش جمهوری تاتارستان هم درباره بلیت‌فروشی اظهار داشت: سهمیه خاصی وجود ندارد و سخت است بگویم چه تعداد ایرانی در ورزشگاه حضور خواهند یافت، البته در شهر کازان مردمان ایران هستند و یک کنسولگری نیز وجود دارد. انتظار حضور ۱۰۰ تا ۲۰۰ ایرانی در ورزشگاه کازان می‌رود.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود.