ریاض تصویب قطعنامه ضد سعودی در سنای آمریکا را محکوم کرد
ریاض تصویب قطعنامه ضد سعودی در سنای آمریکا را محکوم کرد

یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای تصویب قطعنامه ضد سعودی در سنای آمریکا را محکوم کرد. به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از العالم، یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای تصویب قطعنامه علیه این کشور در سنای آمریکا را محکوم کرد و آن را […]

یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای تصویب قطعنامه ضد سعودی در سنای آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از العالم، یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای تصویب قطعنامه علیه این کشور در سنای آمریکا را محکوم کرد و آن را مداخله در امور داخلی عربستان خواند.

سنا پنجشنبه گذشته دو قطعنامه علیه عربستان سعودی در ارتباط با جنگ یمن و ترور جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی به تصویب رساند.

بر اساس این گزارش، عربستان مواضع سنا را ادعاهای واهی خوانده و اعلام کرد که این ادعاها باعث تضعیف نقش منطقه‌ای و بین‌المللی ریاض خواهد شد.

در بخش‌هایی از قطعنامه سنای آمریکا به «رفتارهای نگران‌کننده» حکومت سعودی در زمینه‌های مختلف از جمله جنگ یمن، حبس سعد الحریری نخست‌وزیر لبنان، تضعیف وحدت شورای همکاری خلیج فارس، اخراج سفیر کانادا، سرکوب مخالفان و قتل خاشقجی اشاره شده است./منبع مهر