ریدلی اسکات «گلادیاتور ۲» را می‌سازد
ریدلی اسکات «گلادیاتور ۲» را می‌سازد

ریدلی اسکات در حالی که به ساخت چندین پروژه سینمایی چشم دارد، قدم‌هایی برای ساخت دنباله فیلم تحسین شده «گلادیاتور» برداشته است. این فیلم که هجده سال پیش ساخته شد، در ۱۱ رشته نامزد جایزه اسکار شد و پنج اسکار از جمله برای بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد به دست آورد. اگرچه […]

ریدلی اسکات در حالی که به ساخت چندین پروژه سینمایی چشم دارد، قدم‌هایی برای ساخت دنباله فیلم تحسین شده «گلادیاتور» برداشته است. این فیلم که هجده سال پیش ساخته شد، در ۱۱ رشته نامزد جایزه اسکار شد و پنج اسکار از جمله برای بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد به دست آورد.

اگرچه داستان ماکسیموس (با بازی راسل کرو) در «گلادیاتور» به پایان رسید، دنباله این فیلم ماجرای لوسیوس پسر لوسیلا را دنبال می‌کند که خواهرزاده کومودوس (با بازی یواکین فینکس) بود. ماکسیموس قبل از مرگ زندگی لوسیوس و مادرش را نجات داد و تأثیری مهم بر او گذاشت.

نسخه اصلی «گلادیاتور» را کمپانی دریم ورکز تولید کرد و یونیورسال پخش کننده بود. حالا ریدلی اسکات قصد دارد تولید دنباله این فیلم را در شرکت فیلمسازی خود دنبال کند.

پیتر کریگ برای نوشتن «گلادیاتور ۲» استخدام شده و خود اسکات قصد دارد کارگردانی را بر عهده بگیرد. ددلاین گزارش داده که این دنباله را پارامونت پخش می‌کند و یونیورسال می‌تواند در تامین بودجه مشارکت کند.

اسکات در حال حاضر مشغول کارگردانی اولین سریال تلویزیونی خود «پرورش یافته گرگ‌ها» برای شبکه تی‌ان‌تی است.