ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال/ وقوع حادثه در محدوده کارگاهی پروژه/ سوختگی صددرصد یک تن
ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال/ وقوع حادثه در محدوده کارگاهی پروژه/ سوختگی صددرصد یک تن
سخنگوی سازمان اورژانس کشور در حالی از حادثه ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال و محبوس شدن افرادی در تونل خبر داد که بنا بر اعلام پلیس حادثه در محدوده کارگاهی پروژه رخ داده است.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد مجتبی خالدی گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیروهای اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان‌های منطقه آماده‌باش اعلام شد.

**۱۰:۵۸

خالدی در اطلاعات تکمیلی گفت: در این حادثه تا این لحظه ۳ نفر از تونل خارج شده که یکی از آنها دچار سوختگی صددرصد شده است و با اورژانس هوایی به تهران منتقل شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست همچنین گفت : احتمال می‌رود که هفت نفر نیز در تونل محبوس شدند.

**۱۱:۰۱

حادثه آزادراه تهران – شمال در محدوده کارگاهی رخ داده است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که حادثه رخ داده در آزادراه تهران شمال در راه اصلی نبوده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: خبر حادثه‌ای که تحت عنوان حادثه در آزادراه تهران شمال رخ داده است، در مسیر اصلی و راهی که رانندگان از آن عبور کنند، رخ نداده و ارتباطی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی پیدا نمی‌کند.

رحمانی با بیان اینکه حادثه در محدوده کارگاهی رخ داده، گفت: آزاد راه تهران شمال هنوز به بهره برداری نرسیده و بنابراین طبیعی است که خودروی شهروندان نیز از آن عبور نمی‌کند.

  • منبع خبر : ایسنا