به فکر ساخت و سازهای بی رویه تهران باشید/زلزله کرمانشاه عبرتی شود برای پایتخت
به فکر ساخت و سازهای بی رویه تهران باشید/زلزله کرمانشاه عبرتی شود برای پایتخت

سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد با انتقاد از ساخت و سازهای غیر اصولی در تهران و کلان شهرها، گفت: در آینده این موضوع خسارات جبران ناپذیری را برای مردم دارد. وی در ادامه افزود: در تهران به هیچ عنوان فرهنگ و اصول شهرسازی […]

سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد با انتقاد از ساخت و سازهای غیر اصولی در تهران و کلان شهرها، گفت: در آینده این موضوع خسارات جبران ناپذیری را برای مردم دارد.
وی در ادامه افزود: در تهران به هیچ عنوان فرهنگ و اصول شهرسازی رعایت نشده است و همچنان این نوع ساخت و سازها ادامه دارد. در کنار یه خانه مسکونی یک برج چندین طبقه دیده می شود که مطابق با قوانین شهرسازی نیست.
خدادادی با انتقاد از نبود منابع پایداربرای شهرداری ها، گفت: اقدامات این چنینی و ساخت و سازهای بی رویه تنها آینده کشور را تهدید می کند، اگر همین زلزله ای که درکرمانشاه رخ داد، روزی درتهران رخ دهد چه اتفاقی خواهد افتاد؛ اگر یک نفر براثر زلزله درتهران کشته شود، به طورحتم هزاران نفر پس از زلزله کشته می شوند. زیرا امدادرسانی ها پس از زلزله درتهران قطعا درشرایط سختی انجام می شود.
این نماینده مجلس عنوان کرد: باید فکری به حال مردم پایتخت شود، حداقل اینکه از این مقطع به بعد تخلفات درساخت و سازها صورت نگیرد.