چرا ۸ امتیاز از بارسلونا عقب هستیم؟ چون گل نمی‌زنیم
چرا ۸ امتیاز از بارسلونا عقب هستیم؟ چون گل نمی‌زنیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در ناکامی‌های این فصل کهکشانی‌ها در لالیگا، انگشت اتهام را به سمت مهاجمانش نشانه گرفت. تیم فوتبال رئال مادرید در شبی که رقیب دیرینه‌اش بارسلونا در خانه برابر سلتاویگو با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد، فرصت خوبی داشت تا فاصله‌اش را با آبی‌و‌اناری‌‌های کاتالونیا به شش امتیاز کاهش […]

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید در ناکامی‌های این فصل کهکشانی‌ها در لالیگا، انگشت اتهام را به سمت مهاجمانش نشانه گرفت.

تیم فوتبال رئال مادرید در شبی که رقیب دیرینه‌اش بارسلونا در خانه برابر سلتاویگو با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد، فرصت خوبی داشت تا فاصله‌اش را با آبی‌و‌اناری‌‌های کاتالونیا به شش امتیاز کاهش دهد، اما در عوض به تساوی بدون گل در خانه اتلتیک بیلبائو بسنده کرد تا نه تنها اختلاف با کاتالان‌ها را کمتر نکرده باشد، بلکه از همشهری‌اش اتلتیکومادرید رده سومی هم دو امتیاز عقب بیفتد.

زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها که تیمش در دومین بازی خارج از خانه متوالی‌اش نتوانست گلی به ثمر برساند، از عملکرد ضعیف شاگردانش مقابل دروازه رقبا گلایه کرد.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: رئال مادرید هشت امتیاز از بارسلونا عقب است، چون به اندازه کافی گل نمی‌زنیم. در قیاس با سال گذشته، نتایجی که ما داریم می‌گیریم فرق کرده‌اند. من بازی امروز را دیدم و نمی‌توانم بگویم که با بازی فصل گذشته‌مان مقابل همین تیم متفاوت بوده است. سال گذشته ما برخی از بازی‌های‌مان را در دقایق پایانی می‌بردیم و امسال نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم. نگران نیستم، اما برای بازیکنانم ناراحتم. وظیفه من این است که مطمئن شوم عملکردمان مثبت است و باید این روند ادامه داشته باشد تا گل‌ها هم از راه برسند.

بعد از خروج بازیکنانی مانند آلوارو موارتا، خامس رودریگس و ماریانو دیاس در تابستان، بسیاری اتفاق‌نظر داشته‌اند که کم مهره شدن رئال مادرید دلیل اصلی مشکلات این تیم است. زیزو اما می‌گوید که دلیل مشکلات تیمش در زمین تمرینی است و همان‌جا هم می‌تواند حل شود.

وی ادامه داد: راه حل مشکلات ما کار کردن است و نباید فراتر از آن را نگاه کنیم. اوضاع درست پیش نمی‌روند و شما باید سخت کار کنید تا آن را درست کنید. این تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد. باید به این فکر کنید که ما موقعیت‌های بیشتری خواهیم داشت.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره فرصت از دست رفته تیمش برای کم کردن فاصله با بارسلونا نیز عنوان کرد: اینکه سه تیم الان در جدول بالاتر از ما هستند، مشکلی نیست. این هم یک واقعیت است، اما هنوز شش ماه دیگر به پایان فصل مانده است. ما اگر تیم چهارم جدول هستیم دلیلش این است که حق‌مان است اینجا باشیم، اما فصل خیلی طولانی است.