ساخت زندگینامه علی دایی کلید خورد
ساخت زندگینامه علی دایی کلید خورد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته است ساخت مستند زندگینامه "علی دایی" اسطوره فوتبال ایران و جهان در اردبیل کلید می‌خورد.

اردبیل| ساخت مستند زندگینامه “علی دایی” کلید خورد

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته است ساخت مستند زندگینامه “علی دایی” اسطوره فوتبال ایران و جهان در اردبیل کلید می‌خورد.

بهرام آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته است ساخت مستند زندگینامه “علی دایی” اسطوره فوتبال ایران و جهان در اردبیل و با مشارکت و همکاری صداوسیمای مرکز استان اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل کلید می‌خورد.

وی قدردانی و تجلیل از بزرگان و تلاشگران را شایسته دانست و افزود: ما باید در تمامی شرایط از بزرگان، تلاشگران و چهره‌های دلسوز و اسطوره ورزش جامعه خود تقدیر و تجلیل و قدردانی به عمل آوریم تا این بزرگان برای جوانان و نوجوانان ما الگو باشند.

آقاخانی با بیان اینکه ورزش کشور به ویژه فوتبال ایران مدیون تلاش‌های علی دایی است تصریح کرد: علی دایی تنها افتخار اردبیل و آذربایجان نیست بلکه ورزش کشور به ویژه فوتبال ایران مدیون تلاش‌های علی دایی است و علی دایی تاکنون در دوران حرفه‌ای و مربی‌گری خود با درایت تلاش‌های بسیاری برای ورزش کشور انجام داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه معرفی نخبگان را در دستور کار داریم بیان کرد: معرفی نخبگان را در دستور کار داریم و در تلاش خواهیم بود تا علاوه بر این مستند، ساخت فیلم‌های دیگری از زندگینامه دیگر نخبگان و نام آوران ورزش استان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی از حواشی‌ها در برنامه‌های تلویزیونی علیه “علی دایی” اظهار کرد: “علی دایی” و دیگر اسطوره‌ها و بزرگان ورزشی کشور برای اعتلای نام کشورمان در میادین بزرگ و بین المللی ورزشی تلاش و کوشش بسیاری انجام داده‌اند و از جان و اعتبار خود مایه گذاشته‌اند و نباید کارنامه‌های ارزشمند و ماندگار این عزیزان را نادیده بگیریم.