اختصاص ردیف بودجه خاص برای ساخت مترو پردیس
اختصاص ردیف بودجه خاص برای ساخت مترو پردیس

استاندار در دیدار مردمی با شهروندان پردیس از انجام مطالعات در زمینه ساخت مترو پردیس و اختصاص ردیف خاص بودجه به این منظور خبر داد.  محمدحسین مقیمی در ادامه سفر یکروزه به پردیس به موضوعات پرسشهای مردمی مبنی بر عوارض آزادراه پردیس، نوسازی بافت قدیمی شهر و مسکن مهر پردیس پاسخ داد. وی  با بیان […]

استاندار در دیدار مردمی با شهروندان پردیس از انجام مطالعات در زمینه ساخت مترو پردیس و اختصاص ردیف خاص بودجه به این منظور خبر داد.

 محمدحسین مقیمی در ادامه سفر یکروزه به پردیس به موضوعات پرسشهای مردمی مبنی بر عوارض آزادراه پردیس، نوسازی بافت قدیمی شهر و مسکن مهر پردیس پاسخ داد.

وی  با بیان اینکه از ابتدا  در ساخت مسکن مهر به هزینه زیرساختها توجه نشده بود گفت: ساخت بیمارستان، معابر، فروشگاهها، مسجد، مدرسه، پاسگاه انتظامی و فضای سبز و امکانات آب، برق و گاز از مهمترین نیازها است که بیش از هزینه ساخت خانه‌های مسکن مهر اعتبار نیاز دارد و این موضوع در دولت در حال انجام است و پس از تکمیل زیرساختها خانه‌ها بهره برداری و واگذار می‌شوند.

استاندار  تهران افزود:حدود ٢٢ درصد از مسکن مهر پردیس به طور کامل تکمیل شده است و باقیمانده آن به همراه تکمیل زیرساختها واگذار خواهد شد و در این زمینه تیم تخصصی مسئولان و کارشناسان هفتگی جلساتی برگزار می‌کنند و پیگیریها از سوی فرماندار در حال انجام است.

مقیمی در دیدار مردمی با شهروندان پردیس از انجام مطالعات در زمینه ساخت مترو پردیس  و اختصاص ردیف خاص بودجه به این منظور خبر داد.