ساخت ۴فروند شناور موردنیاز سازمان بنادر توسط سازمان صنایع دریایی
ساخت ۴فروند شناور موردنیاز سازمان بنادر توسط سازمان صنایع دریایی

قرارداد ساخت ۴ فروند شناور مورد نیاز سازمان بنادر، بین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید. به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امیرحاتمی، وزیر دفاع و محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل در محل سازمان صنایع دریایی ایران، قرارداد ساخت ۴ فروند شناور مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی توسط سازمان […]

قرارداد ساخت ۴ فروند شناور مورد نیاز سازمان بنادر، بین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امیرحاتمی، وزیر دفاع و محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی قبل در محل سازمان صنایع دریایی ایران، قرارداد ساخت ۴ فروند شناور مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی توسط سازمان صنایع دریایی ایران را امضا کردند.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: واگذاری ساخت شناورهای عملیاتی سازمان بنادر به وزارت دفاع به شکوفایی تولید داخل با استفاده از توان سازمان صنایع دریایی منجر می شود.

وی افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خدا را شاکر هستم که در سال حمایت از کالای ایرانی، سازمان بنادر توانست با استفاده از توان داخلی و در جهت شتاب دهی به رونق تولید داخل از ظرفیت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برای تولید این شناورها استفاده کند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ایران ظرفیت هنگفت دریایی دارد و این ظرفیت ایجاب می کند که استفاده از توان داخلی مورد توجه باشد.

به گفته اسلامی، با امضای این تفاهم نامه ، آغاز راهی را می پیماییم که به شکوفایی مشاغل دریایی که تاکنون مغفول مانده بود، منجر شده و مردم از کسب و کار دریایی در جهت اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند./مهر