سارق حرفه ای در مازندران دستگیر شد
سارق حرفه ای در مازندران دستگیر شد

فرمانده انتظامی مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سارق حرفه ای با ۴۸ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان […]

فرمانده انتظامی مازندران از عملیات ضربتی پلیس و دستگیری سارق حرفه ای با ۴۸ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان قائم‌شهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود، با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران خودروی مورد نظر را در حین حمل تجهیزات ساختمانی و داربست سرقتی از ساختمانی نیمه کاره در آن شهرستان شناسایی کردند.

میرفیضی، خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده ماموران قصد داشت از محل متواری شود که با قرار گرفتن در محاصره ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی قائم‌شهر با به جا گذاشتن خودرو و سرقت یک دستگاه خودروی سواری دیگر از محل متواری شد.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران سارق را حین تردد با خودروی سرقتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند. ماموران در بازرسی از این خودرو نیز مقادیر قابل توجهی تجهیزات ساختمانی سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، ضمن اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی به ۸ فقره سرقت خودرو اقرار کرد.

میرفیضی با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد از معرفی و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی یار و همراه همیشگی پلیس باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.