سالانه نزدیک به ۴۰ هزارمیلیارد تومان فرار مالیاتی داریم!
سالانه نزدیک به ۴۰ هزارمیلیارد تومان فرار مالیاتی داریم!

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره معقوله فرار مالیاتی، گفت: سالانه نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور رخ می دهد. وی در ادامه افزود: ریشه فرارهای مالیاتی، ضعف در قوانینی است که باعث شده روزنه های فساد را […]

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد درباره معقوله فرار مالیاتی، گفت: سالانه نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور رخ می دهد.
وی در ادامه افزود: ریشه فرارهای مالیاتی، ضعف در قوانینی است که باعث شده روزنه های فساد را فراهم کند و آنها با خیال راحت به کار خودشان ادامه دهند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات خانه ملت با اشاره به اینکه باید راه حل مناسبی برای مقابله با این فرار مالیاتی در نظر داشته باشیم، گفت: یکی از مراجع ذیصلاح که سازمان امور مالیاتی است، باید با بررسی های دقیقی که انجام می دهد خلاء ها و ضعف های قانونی در مقابله با فرار مالیاتی را احصاء کند.
تابش با بیان اینکه کمیسیون مربوطه مجلس هم بایستی نظارت ویژه در این حوزه داشته باشد، تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی هم باید با بررسی ضعف های قانونی بدنبال رفع خلع های موجود باشد.