سامسونگ از محصولات جدیدش رونمایی می کند
سامسونگ از محصولات جدیدش رونمایی می کند
قرار است امروز سامسونگ طی مراسمی مجازی در نمایشگاه جهانی موبایل از محصولات جدیدش از جمله ساعت هوشمند رونمایی کند.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از نوت بوک چک، امروز کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ میلادی فعالیت خود را در بارسلونا اسپانیا آغاز می‌کند و شرکت کنندگان به طور حضوری یا مجازی در این مراسم فعالیت می‌کنند.” سامسونگ از محصولات جدیدش رونمایی می کند”

هرچند سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که در این مراسم حضور فیزیکی ندارد اما قرار است امروز مراسم «Galaxy MWC Virtual» را به طور مجازی برگزار کند. این مراسم رونمایی مجازی در کانال رسمی یوتیوب این شرکت کره‌ای قابل مشاهده است.

البته سامسونگ جزئیات دقیقی از محصولات مذکور، ارائه نکرده است. اما با توجه به یک پوستر تبلیغاتی، به نظر می سد چند ابزار از جمله یک ساعت هوشمند، موبایل تاشو و یک تبلت سامسونگ به طور مجازی رونمایی خواهند شد.

همچنین شرکت کره‌ای در یک پست وبلاگی اشاره کرد از چشم انداز خود برای آینده ساعت‌های هوشمند در این مراسم رونمایی می‌کند که فرصت‌های متعددی برای توسعه دهندگان و کاربران را در بر دارد.

این درحالی است که گزارش‌هایی مبنی بر توسعه نسل جدید موبایل‌های تاشوی سامسونگ نیز منتشر شده بود.

مارک گرومن از بلومبرگ در یک گزارش جدید ادعا می‌کند اپل مشغول بررسی امکان تولید آی پد هایی با نمایشگرهای بزرگ‌تر از آی پد پرو ۱۲.۹ اینچی است.

اگر گزارش صحت داشته باشد، چنین محصولی در مراحل اولیه تولید است و حداقل چند سال طول می‌کشد تا به بازار عرضه شود.

پیش از این نیز گرومن ادعا کرده بود طراحی آی پد پرو در سال ۲۰۲۲ میلادی تغییر می‌کند و پشت آن شیشه‌ای خواهد بود تا از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی کند. اما انتظار نمی‌رود اندازه نمایشگر آن تغییری کند.

البته تولید آی پدی بزرگ‌تر اقدام پر ریسکی است. بسیار معتقدند آی پد پروهای فعلی حتی هنگامیکه به کیبورد متصل نیستند، بازهم بسیار بزرگ هستند. بنابراین یک مدل بزرگ‌تر احتمالاً ظاهر جالبی نخواهد داشت.

  • منبع خبر : مهر