سامسونگ نخستین گوشی تاشوی گلکسی X خود را در ۲۰۱۸ CES به نمایش گذاشت
سامسونگ نخستین گوشی تاشوی گلکسی X خود را در ۲۰۱۸ CES به نمایش گذاشت

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سایت‌های خبری سامسونگ نسخه اولیه وPrototype از گوشی تاشو و انعطاف پذیر خود را به نمایشگاه CES 2018 آورده و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را برای تعدادی از شرکای تجاری خود به نمایش گذاشته است.  آقای DJ Koh مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که این کمپانی در سال ۲۰۱۸ اولین […]

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سایت‌های خبری سامسونگ نسخه اولیه وPrototype از گوشی تاشو و انعطاف پذیر خود را به نمایشگاه CES 2018 آورده و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را برای تعدادی از شرکای تجاری خود به نمایش گذاشته است.

 آقای DJ Koh مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که این کمپانی در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی هوشمند تاشو و با صفحه نمایش انعطاف پذیر خود را تولید و روانه بازار خواهد کرد. اگرچه در آن زمان مشخص نشد که منظور از گوشی تاشو چگونه محصولی است اما به تازگی تعدادی از سایت‌های خبری گزارش‌هایی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سامسونگ نسخه اولیه از این گوشی‌ها را در نمایشگاه CESبرای شرکای تجاری خود به نمایش گذاشته است.

اطلاعات فاش شده از سوی منابع خبری نشان می‌دهند که کارهای طراحی و تولید این گوشی “تقریبا نهایی” شده است و سامسونگ قصد دارد تولید انبوه این گوشی‌های هوشمند خود را در قالب سری محصولات Galaxy X در ماه نوامبر سال آینده میلادی آغاز کند. این منابع همچنین اعلام کرده‌‌اند که سامسونگ در حال حاضر دو نسخه از این گوشی با عناوین Infolding و Outfolding یا تاشو از درون و تاشو از برون را آماده کرده اما قرار است تنها نسخه Infolding از این گوشی در آینده نزدیک به مرحله تولید انبوه و عرضه برسد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این منابع گوشی گلکسی X آماده شده قرار است دارای یک نمایشگر بزرگ و در حدود ۷٫۳ اینچی باشد که به کاربران اجازه می‌دهد بدون محدودیت به تماشای ویدیوها بپردازند و سپس به راحتی با تاکردن، آن را در جیب خود قرار دهند. مطمئناً در طی روزهای آینده و با نزدیک شدن به زمان معرفی و رونمایی از این گوشی،‌ اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.