سانوفی، نوو نوردیسک و نوارتیس ایران به‌عنوان محیط‌های کاری برتر در ایران در سال ۲۰۱۸ شناخته شدند
سانوفی، نوو نوردیسک و نوارتیس ایران به‌عنوان محیط‌های کاری برتر در ایران در سال ۲۰۱۸ شناخته شدند

تهران، ایران – (BUSINESS WIRE / AETOSWire) – جایزه محیط‌های کاری برتر ایران در سال ۲۰۱۸ به شرکت‌های سانوفی، نوو نوردیسک و نوارتیس ایران اعطا گردید؛ این جایزه بر اساس برنامه سالیانه “محیط کاری” و توسط شرکت معتبر تحقیقات جهانی محیط‌های کاری برتر (BPTW) اعطا می‌شود و در میان شرکت‌های مختلف ایرانی که در بخش‌های […]

تهران، ایران – (BUSINESS WIRE / AETOSWire) – جایزه محیط‌های کاری برتر ایران در سال ۲۰۱۸ به شرکت‌های سانوفی، نوو نوردیسک و نوارتیس ایران اعطا گردید؛ این جایزه بر اساس برنامه سالیانه “محیط کاری” و توسط شرکت معتبر تحقیقات جهانی محیط‌های کاری برتر (BPTW) اعطا می‌شود و در میان شرکت‌های مختلف ایرانی که در بخش‌های مختلف کسب‌وکار فعالیت دارند برگزار می‌گردد.

برنامه محیط‌های کاری برتر، برنامه‌ای بین‌المللی است که این فرصت را برای کارفرمایان در مناطق مختلف فراهم می‌کند تا در مورد تعامل و رضایت‌مندی کارکنان خود بیشتر بدانند و از کسانی که از تجربه کاری ممتازی برخوردار هستند تجلیل کنند. علاوه بر این، گواهی­نامه محیط‌های کاری برتر به شرکت‌هایی که دارای بالاترین استانداردها در حیطه شرایط کاری خود هستند اعطا می‌گردد.

جایزه مقام اول در این زمینه به شرکت سانوفی ایران اعطا شد؛ سانوفی شرکت داروسازی چندملیتی است که تمرکز خود را بر نیازهای بیمار و شرکت در تحقیق، توسعه، تولید و بازاریابی راه‌کارهای درمانی معطوف می‌دارد. کارکنان در این شرکت از ارزشمندترین منابع محسوب می‌شوند و این شرکت با ارتقاء سطح تعادل در کار و زندگی سالم، آن‌ها را برای کسب موفقیت تشویق و حمایت می‌کند. خسرو آقاجانیان، مدیر منابع انسانی سانوفی ایران، می‌گوید: “BPTW فرصت خوبی است تا سطح مشارکت کارکنان و فرآیندهای منابع انسانی خود را در مقایسه با سایر حوزه‌های بازار ارزیابی کنیم”.

نوو نوردیسک ایران که یکی از شرکت‌های پیشرو جهان درزمینهٔ مراقبت‌های بهداشتی است، به لطف برخورداری از چشم‌اندازی روشن و محیط کاری بی‌نظیر با فراهم ساختن فرصت‌های آموزشی، توسعه و تکامل برای کارکنان خود، مقام دوم محیط‌های کاری برتر را به خود اختصاص داده است. قباد شهبازی، مدیرکل و معاون رئیس شرکت نوو نوردیسک ایران، می‌گوید: “ازآنجاکه دفتر ما توانسته است در زندگی افرادی که با بیماری‌های مزمن دست‌وپنجه نرم می‌کنند تغییر ایجاد کند، فضای آن مملو از انرژی، شور و شوق و عزم راسخ است”.

نوارتیس ایران که شرکتی جهانی درزمینهٔ مراقبت‌های بهداشتی است، با انجام اقداماتی جهت ارتقاء سلامت و رفاه به‌واسطه محصولات و خدمات نوآورانه توانسته است مقام سوم محیط‌های کاری برتر در ایران را در سال ۲۰۱۸ به دست آورد. این شرکت محیط کاری فوق‌العاده‌ای را برای کارکنان خود فراهم ساخته که ازجمله آن می‌توان به ایجاد فرصت‌های شغلی برای تشویق همکاران جهت ادامه همکاری اشاره کرد. علی‌رضا افسریان، مدیر منابع انسانی نوارتیس ایران، گفت: “نوارتیس ایران بهترین محیط برای کار کردن است، زیرا برای همکارانمان ارزش بسیار زیادی قائل هستیم و بیماران محور اصلی تمام فعالیت‌های ما هستند”.

حمزه ادریسی، مدیر برنامه در ایران، گفت: این گواهی‌نامه درواقع تصدیق می‌کند که شرکت‌های ایرانی متعهد هستند محیط کاری مثبتی را برای کارکنان خود فراهم سازند تا آن‌ها را برای رشد فردی و حرفه‌ای تشویق کند و به چالش بکشد.

تجربه کار با سازمان‌های فعال در زمینه های مختلف در ایران نشان می‌دهد که رهبران در محیط‌های کاری برتر معمولاً کارکنان را در قلب استراتژی کسب‌وکار خود قرار می‌دهند و ایجاد محیط کاری عالی را از اهداف بسیار مهم کسب‌وکارشان تلقی می‌کنند.

درباره برنامه محیط‌های کاری برتر

برنامه محیط‌های کاری برتر، به محیط‌های کاری پیشرو در بسیاری از کشورها ازجمله برنامه‌های پیشرو در آفریقا، اروپا، خاورمیانه و آسیا گواهی‌نامه می‌دهد و از آنان قدردانی می‌کند. تمرکز این برنامه بر ۸ عامل در محیط کاری شامل فرهنگ محیط کاری، فرصت‌های رشد و رضایتمندی کلی کارکنان از فعالیت‌های افراد موجود در شرکت است. بازرسی منابع انسانی نیز جهت بررسی رویه‌های منابع انسانی در سازمان انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از وب‌سایت برنامه در صفحه www.bestplacestoworkinme.org دیدن کنید.