سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی : حمله موشکی سپاه، عملیات نظامی مترقی بود
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی : حمله موشکی سپاه، عملیات نظامی مترقی بود
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه حمله موشکی سپاه، عملیات نظامی مترقی بود، گفت:پس از اقدام نیروی هوافضای سپاه آمریکایی‌ها دچار سردرگمی شده‌اند.

نقوی‌حسینی : حمله موشکی سپاه، عملیات نظامی مترقی بود

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه حمله موشکی سپاه، عملیات نظامی مترقی بود، گفت:پس از اقدام نیروی هوافضای سپاه آمریکایی‌ها دچار سردرگمی شده‌اند.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا و حمله موشکی به پایگاه عین الاسد عراق، گفت: نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حتی نگذاشت چند روز از مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بگذرد و انتقام سختی از آمریکایی‌ها گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات بامداد امروز هوافضای سپاه، عملیات نظام مترقی در سطح بالایی بود، افزود: آمریکایی‌ها پیش از این اعلام کرده بودند تمام پایگاه‌های ایران را تحت کنترل خود دارند، حتی رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را تحت نظر دارند تا در صورت اقدام نظامی به آن نقاط حمله کنند، اما با اقدام بامداد امروز هوافضای سپاه مشخص شد که آمریکایی‌ها در مقابله با ایران ناتوان هستند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با تاکید براینکه پس از اقدام نیروی هوافضای سپاه آمریکایی‌ها دچار سردرگمی شده‌اند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند پایگاه‌های آمریکا در منطقه گنبد آهنین دارد و هیچ جنبنده‌ای نمی‌تواند نزدیک این پایگاه‌ها شود، علیرغم این ادعاها دیدیم که بامداد امروز و در همان زمانی که سپهبد شهید سلیمانی ترور شد هوافضای سپاه اقدام متفابل را انجام داد و انتقام سختی از آمریکایی‌ها گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه تهاجم به پایگاه عین‌الاسد توان نظامی ایران را باردیگر به رخ آمریکایی‌ها کشید، اظهار داشت: پس از این حمله موشکی سپاه پاسداران هم هشدار داد اگر آمریکایی‌ها اقدام دیگری انجام دهند پاسخ کوبنده‌تری به آنها خواهیم داد، البته به کشورهای متحد آمریکا در منطقه نیز این هشدار داده شده که اگر از خاک این کشورها اقدامی علیه ایران انجام شود، جمهوری اسلامی ایران طبق منشور سازمان ملل حتی می‌تواند به این تهاجمات پاسخ دهد.