سردار آذرنوش: هرگونه تصمیم منطقه‌ای بدون حضور ایران امکان‌پذیر نیست
سردار آذرنوش: هرگونه تصمیم منطقه‌ای بدون حضور ایران امکان‌پذیر نیست

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سرکوبی نظام جمهوری اسلامی راهبرد جدی آمریکا بوده و به همین سبب از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی انجام داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان گالیکش، سردار پاسدار داود آذرنوش شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای واقعه تاریخی ۱۲ دی ۵۷ در مسجد جامع […]

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و معاون سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سرکوبی نظام جمهوری اسلامی راهبرد جدی آمریکا بوده و به همین سبب از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان گالیکش، سردار پاسدار داود آذرنوش شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای واقعه تاریخی ۱۲ دی ۵۷ در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: آمریکا به دنبال شکست انقلاب اسلامی است و در مقاطع مختلف با ترفند و توطئه‌های گوناگون تلاش کرده تا انقلاب اسلامی را ساقط کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) حکومت الهی را بنیان نهاد و مردم برای قرار گرفتن انقلاب اسلامی در مسیر حکومت الهی و اسلامی تلاش کردند. فلسفه وجودی حکومت انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و ستم در ایران و در هر کشوری که پایه آن براساس ظلم و ستم است، بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران بیان داشت: رویکرد انقلاب اسلامی در ایران توسعه اسلام نخست در ایران و سپس در کل جهان است و آمریکا و دیگر دشمنان برای عملی نشدن این رویکرد،  گروه‌های تروریستی تشکیل داد و از طرف دیگر سعی می‌کند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

وی ادامه داد: رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و رصد همه موضوعات مختلف در جهان و انسجام مردم و حضور آنها در همه صحنه‌ها سبب شد تا همه توطئه‌های دشمن تا به امروز خنثی و نقش بر آب شود.

سردار پاسدار آذرنوش گفت: اگر امروز آمریکا و دیگر ایادی مزدور جرات هیچ‌گونه تجاوز به ایران را ندارند به سبب قدرت و اقتدار سیاسی،  نظامی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایران در منطقه و جهان است و هرگونه تصمیم منطقه‌ای بدون حضور ایران امکان پذیر نیست و این نشان اقتدار ما است.

وی با اشاره به جایگاه و موقعیت ارزشمند ایران در موقعیت کنونی یادآور شد: امروز ایران در عرصه بین المللی از موقعیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار است که ناشی از  وحدت و وحدت مردم با یکدیگر و وحدت بین مردم و مسئولان است و این مولفه در هیچ کشوری از جهان وجود ندارد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه آمریکا با ایجاد مشکلات اقتصادی قصد زمین گیر کردن مردم و اختلاف بین مردم و مسئولان دارد،  خاطرنشان کرد: گذر از سختی‌ها و رسیدن به نقطه و مراتب انسانیت و الهی دارای مشکلاتی است. آمریکا با ناکام ماندن در توطئه‌های گذشته خود با ایجاد مشکلات اقتصادی در مردم قصد دارد بین مردم و مسئولان اختلاف بیندازند و مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بدبین کنند.

وی افزود: مردم ما همیشه آگاه و فهیم بوده و تاکنون در برابر همه مشکلات مقاومت و ایستادگی کردند و از این مشکل نیز مانند گذشته با موفقیت عبور می‌کنند.

سردار پاسدار آذرنوش گفت: ما باید قدر خود و کشور خود را بدانیم و همه با هم همدل و متحد بوده و نگاه ما به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد. این مشکلات و حاشیه ها به اصل حکومت اسلامی ما که همانا تشکیل حکومت جهانی امام زمان (عج)  است،  دور نکند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ساختار ورزش کشور در حوزه معاونت در دل وزارت آموزش و پرورش خلاصه می‌شد. کل مربیان و داوران خانم در آن زمان ۸ مربی بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ادامه داد: امروز مجموع مربیان و داوران ما در حوزه بانوان به بیش از ۱۸ هزار نفر می رسد و در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در کشور تحولات بسیار عظیمی اتفاق افتاده است.