سردار سلامی: قدرت دفاعی ایران روندی پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را در حال تجربه است
سردار سلامی: قدرت دفاعی ایران روندی پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را در حال تجربه است
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را درحال تجربه است، گفت: امروز ایران در آستانه تبدیل‌شدن به یک قدرت جهانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حسین سلامی امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاوردها بزرگ دفاعی بوده که در سال‌های اخیر در مجموعه هوافضای ما ساخته شده است.

وی افزود: تقریبا تمام این دستاوردهای فنی کم‌نظیر و شاید در برخی حوزه‌ها بی‌نظیرند که در فضای تحریم به‌وجود آمده است؛ یعنی وقتی که نقطه اتکای ما از همه قدرت‌های بیرونی برداشته شد و به ظرفیت‌های درونی خودمان به اذن خداند تکیه کردیم، موفق شدیم سیستم‌های دفاعی پیشرفته‌ای را بسازیم که امروز بخشی از آن‌ها را امروز در اینجا می‌بینید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: روزگاری در همین نقطه ما با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع می‌کردیم اما امروز به موشک‌های چند کیلومتر برد رسیده‌ایم که با دقت‌های بسیار بالا می‌توانند هر هدفی را با شعاع مورد نظر هدف قرار دهند. این نشان‌دهنده این است که راه شهدای ما همچنان ادامه دارد و این راه متوقف نمی‌شود.

سردار سلامی با تاکید براینکه قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را درحال تجربه است، گفت: فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های حیاتی کشور، مکتب و جهان اسلام باید قوی باشند.

وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها برای دفاع از آرمان‌های ملت و امنیت کشور است پس طبیعتاً هنگامی که مردم این واقعیت‌ها را روی زمین می‌بینند به این حقیقت باور می‌کنند که امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای و در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

  • منبع خبر : تسنیم