سردار غیب‌پرور: سازمان بسیج ساخت و تعمیر ۲۰هزار واحد از منازل سیل‌زده ‌را تعهد کرده است‌
سردار غیب‌پرور: سازمان بسیج ساخت و تعمیر ۲۰هزار واحد از منازل سیل‌زده ‌را تعهد کرده است‌
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همان‌طور که قبلاً اعلام شد بسیج در کل کشور ۲۰هزار واحد را تعهد کرده که کار در استان‌های مختلف شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در آئین کلنگ‌زنی ۵۰۲ پروژه احداثی و تعمیری در سوسنگرد اظهار داشت: امروز توفیقی بود که ما خدمت مردم عزیز و مؤمن انقلابی خوزستان بیاییم و همان‌طور که قبلاً اعلام شد بسیج در کل کشور ۲۰ هزار واحد را تعهد کرده  که کار در استان‌های مختلف شروع شده است.

وی افزود: سپاه از شمال کشور که مازندران و استان گلستان باشد تا خوزستان و لرستان و ایلام حتی بعضی از استان‌های دیگر مثل خراسان شمالی در حال فعالیت است و در حال حاضر نیز به شهرستان دشت آزادگان آمدیم تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دشت آزادگان و هویزه واحدها باید بازسازی و ساخته شود و تقسیم کار بین سپاه استان خوزستان و سپاه استان کرمان انجام شده، گفت: براساس جدول زمان‌بندی پیش می‌رویم و در حال حاضر نیز از برنامه عقب نیستیم به‌طوری که در بعضی از جاها مثل شاکریه اقلامی که قرار بود به دستشان برسد با همت نیروها به دستشان رسید و براساس توضیحات فرماندار این شهرستان یک تعداد انگشت‌شماری باقی ماندند که این تعداد نیز تا چند روز آینده اقلام اساسی به دستشان می‌رسد.

سردار غیب‌پرور گفت: با این اوصاف تقریباً ۲۸ روستایی که در دشت‌آزادگان و هویزه است کار مهم‌شان ساخت سیل‌بند، تخلیه آب، تجهیز مساجد و مدارس و همچنین سم‌پاشی بوده که تقریباً این اقدامات انجام شده و در حال حاضر در مرحله ساخت‌وساز قرار داریم.

وی افزود: مقرر شده است که  بین ۴ تا ۶ ماه پروژه ساخت‌وساز همچنین تعمیر و تجهیز در کل کشور را تمام کنیم‌.