سردار غیب‌پرور: ۲۰ هزار واحد مسکونی در ۲۵ استان سیل‌زده کشور احداث می‌شود
سردار غیب‌پرور: ۲۰ هزار واحد مسکونی در ۲۵ استان سیل‌زده کشور احداث می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی در مناطق سیل‌زده گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی در ۲۵ استان سیل‌زده کشور ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز در مراسم آغاز کلنگ‌زنی ۲۰ هزار واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل توسط سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح جهاد همبستگی اظهار داشت: سازمان بسیج ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی تخریب شده در ۲۵ استان درگیر را که ۵ استان به شدت بیشتری درگیر آن بودند را برعهده گرفته و کار آن نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با قراردادی که بین بسیج و وزارت کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد، این طرح در این مناطق اجرا می‌شود و این جدا از ساخت وساز است که این دو ارگان انجام می‌دهند و این در قالب طرح جهاد همبستگی با کمک گروه‌های جهاد بسیج انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازسازی و ترمیم منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: در این مرحله در فاز احداث قرار داریم که امیدواریم در ۴ تا ۶ ماه آینده با کمک‌های گروه‌های جهادی این ۲۰ هزار واحد به پایان برسد.

غیب‌پرور با بیان اینکه در اجرای این طرح اولویت مناطق روستایی و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته و بهزیستی است، افزود: این افراد از قبل مشکلاتی داشتند که با اجرای این طرح‌ها امیدواریم بتوانیم مسکن و شغل پایداری برای آنها ایجاد کنیم تا طعم خدمت را احساس کنند و تا طعم خدمت باشد انقلاب ما بیمه می‌شود و در سیل اخیر گروه‌های جهادی در این ماه مبارک و گرما به کمک مردم آمده‌‌اند.