سردی هوا مانع خدمت رسانی به حادثه دیدگان شده است/لزوم تجسس چندین باره ساختمان ها
سردی هوا مانع خدمت رسانی به حادثه دیدگان شده است/لزوم تجسس چندین باره ساختمان ها

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شوراس اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد درباره وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: متاسفانه حجم تخریب به قدری وسیع بوده است که خبرهای خوبی به گوش ما نمی رسد. وی در ادامه افزود: همه ی دستگاه های مربوطه در زمینه […]

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شوراس اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد درباره وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: متاسفانه حجم تخریب به قدری وسیع بوده است که خبرهای خوبی به گوش ما نمی رسد.
وی در ادامه افزود: همه ی دستگاه های مربوطه در زمینه کمک رسانی و امداد در حال تلاش هستند تا هرچه سریعتراجساد جانباختگان این حادثه دلخراش از زیر آوار بیرون کشیده شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه مشکلی که بر سر راه خدمات رسانی وجود دارد، آن است که هوا در این منطقه به شدت سرد است. اکنون زلزله زدگان نیازمند خدمات به خصوص خدمات درمانی هستند چون عملا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پر شده و مجروحان در حیاط بیمارستان‌ها و یا پادگان های نظامی درمان می شوند.
فلاحت پیشه عنوان کرد: از دستگاه های مربوطه خواسته شده است که مناطق زلزله زده را به خوبی بررسی کنند و مطمئن شوند که هیچ احدی در زیر آوار نمانده باشد.