سرمربی صنعت نفت قراردادش را فسخ کرد/ کمالوند: جواب کسی را نمی‌دهم
سرمربی صنعت نفت قراردادش را فسخ کرد/ کمالوند: جواب کسی را نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید سر تصمیمش برای استعفا مانده است و با حضور در سازمان لیگ، درخواستش برای فسخ قرارداد با نفت را به رئیس این سازمان داده است.  فراز کمالوند درباره تصمیمش برای جدایی از تیم صنعت نفت آبادان که بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرده بود، گفت: بله سر […]

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید سر تصمیمش برای استعفا مانده است و با حضور در سازمان لیگ، درخواستش برای فسخ قرارداد با نفت را به رئیس این سازمان داده است.

 فراز کمالوند درباره تصمیمش برای جدایی از تیم صنعت نفت آبادان که بعد از بازی با پرسپولیس اعلام کرده بود، گفت: بله سر حرف و تصمیمم هستم و الان (ساعت ۱۱ صبح) هم سازمان لیگ هستم. نامه درخواست فسخ قراردادم را هم نوشتم و به آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ دادم. اتفاقا دستور اولیه را هم گرفته ام.

وی درباره اینکه آیا بعد از بازی شب گذشته اتفاقی برای بهبود شرایط افتاده و کسی با او از باشگاه تماس گرفته است یا خیر؟ گفت: برای من مهم نیست. من جواب تلفن هیچکس را نمی دهم. تصمیم خودم را گرفته ام و آنرا عملی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه مدیرعامل باشگاه هم از سمتش استعفا داده است، گفت: ایشان باید بماند کارش را انجام بدهد. گویا من وصله ناچسب و ناجور هستم و اگر جدا شوم شرایط بر وفق مراد جلو می رود. دست آقایان را باز گذاشته ام. صنعت نفت وضعیت خوبی دارد و استرس سقوط به لیگ دسته اول را هم ندارد. این تیم می تواند حتی چشم به سهمیه آسیایی داشته باشد. الان هم در جام حذفی به نیمه نهایی رسیده است و در مجموع شرایط خوب است.

وی در واکنش به اینکه آیا به خاطر فشار باشگاه برای جذب بازیکن از یک کانال خاص از سمتش کناره گیری کرده است؟ گفت: همه متوجه شدند بعد از بازی با پرسپولیس چه گفتم. یک تعداد بازیکن سال گذشته در صنعت نفت بودند که اصلا کیفیت نداشتند ولی من بازیکنان خوبی را به نفت آوردم. دوستان تلفن خود را تعمدا جواب نمی دادند و وقتی پول هم آمد، آن را به بازیکنان ندادند.

سرمربی نفت در خصوص اینکه مدیران باشگاه با این کار کارنامه منفی از خود بر جای می گذارند، تاکید کرد: حتما خودشان به این مسائل فکر کرده اند. من که نمی توانم دایه مهربانتر از مادر بشوم. ان شاءالله در ادامه مسیر موفق باشند.

کمالوند در پایان گفت: در حال حاضر در فاصله سه متری مهندس بهروان هستم و فسخ قراردادم را دنبال می کنم.