سروش بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت‌نامی و حدود ۷.۵ میلیون کاربر فعال دارد!
سروش بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت‌نامی و حدود ۷.۵ میلیون کاربر فعال دارد!

مدیرعامل پیام‌رسان داخلی سروش که نقص‌های امنیتی آن مدتی پیش نقل محافل شده بود به تازگی در گفتگویی ادعا کرده‌است که در حال‌حاضر این پیام‌رسان دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت‌نامی بوده و روزانه حدود ۱ میلیون دانلود و آپلود در آن صورت می‌گیرد. سیدمیثم سیدصالحی مدیرعامل پیام‌رسان ایرانی سروش، با اشاره به اینکه تعداد کاربران این پیام‌رسان […]

مدیرعامل پیام‌رسان داخلی سروش که نقص‌های امنیتی آن مدتی پیش نقل محافل شده بود به تازگی در گفتگویی ادعا کرده‌است که در حال‌حاضر این پیام‌رسان دارای بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت‌نامی بوده و روزانه حدود ۱ میلیون دانلود و آپلود در آن صورت می‌گیرد.

سیدمیثم سیدصالحی مدیرعامل پیام‌رسان ایرانی سروش، با اشاره به اینکه تعداد کاربران این پیام‌رسان به بیش از ۱۰ میلیون کاربر رسیده، گفت: تعداد کاربران پیام رسان سروش نشان دهنده رکورد بی نظیری در صنعت آی‌تی کشور است.

سیدصالحی با اشاره به ۸ رقمی‌شدن تعداد کاربران سروش، بیان کرد: این اقدام ارزشمندی‌ است که زودتر از زمان تعیین شده به آن دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سروش در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و حدود ۷٫۵ میلیون کاربر آن فعال می باشند، بیان کرد: طی شبانه روز بیش از دو و نیم میلیون نفر از خدمات سروش استفاده می‌کنند.

مدیر پیام‌رسان سروش تصریح کرد: در سروش روزانه به طور همزمان یک میلیون آپلود و دانلود صورت می گیرد که حجم دانلود روزانه آن در حدود ۱۰۰ ترابایت است.

سیدصالحی خاطرنشان کرد: در پیام‌رسان سروش روزانه به طور متوسط یک میلیون کاربر میتوانند ۱۰۰ مگابایت فیلم و عکس را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی درباره قابلیت‌های استفاده از پیام رسان سروش، توضیح داد: در سروش ۱/۴ میلیون کانال و ۷۵۰ هزار گروه ساخته‌شده است و بیش از ۷۵ میلیون بازدید از پست‌های کانال‌ها صورت می گیرد.

مدیر پیام‌رسان سروش ادامه داد: حجم پهنای باند مصرفی در سروش در حال حاضر به ۳۵Gbps افزایش یافته است و اکنون سروش را می توان به عنوان یکی از زیرساخت‌های ابری ایران نام برد.

سیدصالحی افزود: برای رسیدن به محصولی ایده‌آل مسیری را در پیش داریم که تنها با صبر و همراهی کاربران امکان‌پذیر است.